Site icon מקומון רמת גן

מתכוני נוטלה – הכי קל והכי טעים – אל תפספסו!

ממרח נוטלה הוא אחד ממרחי השוקולד האהובים ביותר בישראל ובעולם. קשה לתאר שבעבר הממרח הנפלא הזה לא היה חלק מחיינו. כיום, הילדים בישראל גדלים על כריכים עם נוטלה לבית הספר בעוד המבוגרים לא עומדים בפיתוי ומכינים באותה הזדמנות כריך אחד גם לעצמם.

אם אתם אוהבים מאוד נוטלה ומצהירים בכל הזדמנות שאתם מוכנים לחיות רק על נוטלה ולאכול נוטלה בבוקר, בצהריים וגם בערב – הגעתם למקום הנכון. הגיע הזמן שתגלו שקיימים מתכוני נוטלה באתר פודיק שמאפשרים הכנה מהירה ופשוטה של עוגות, עוגיות ושאר קינוחים. לפני שהכרתי את אתר פודיק לא ידעתי גם אני שקיימים מתכוני נוטלה או שאפשר לאפות עוגה רק משני מרכיבים.

הקינוח המושלם עם 2 מרכיבים

בעבר הקינוח המושלם בעבורי הכיל רק 2 מרכיבים : לחם ונוטלה. עוגת שוקולד ושאר קינוחים מתוחכמים היו בעבורי הרבה פחות טעימים מכריך נוטלה פשוט שמתבסס על לחם לבן טרי. היום אחרי שטעמתי את עוגת הנוטלה של אתר foodik – אני יודע שאפשר ליהנות מהטעם הנפלא של הממרח האהוב עליי גם במתכונת של עוגה. יש בעוגה רק 2 מרכיבים כך שגם אחד כמוני שלא ממש יודע לבשל ובטח שלא מנוסה באפייה יכול להכין אותה בקלי קלות.

צילום: כריס ליברני / unsplash

היום, עוגת נוטלה הפכה לעוגת הבית שלי. אני מכין אותה לארוחות משפחתיות, הכנתי אותה בעבור יריד עוגות בבית הספר של האחיינית וגם כעוגת יום הולדת לבת הזוג השלי. אף אחד לא מעלה על דעתו שיש בעוגה רק 2 מרכיבים ושהיא כל כך קלה להכנה. אין ספק שבלי ההברקה הזו של אתר פודיק גבר כמוני לא היה אופה עוגות באופן קבוע.

קינוח נוטלה בתוך דקה

אני בטוח שאתם מסוגלים להכין לעצמכם כריך נוטלה עשיר בדקה וגם בחצי דקה. לדעתי, סביר מאוד שאצליח להכין כריך נוטלה גם בעיניים עצומות. אבל כמו שכבר הבנתם, אנחנו לא מסתפקים היום רק בכריכים ומכינים מממרח הנוטלה האהוב קינוחים מטריפים. קינוחי מיקרוגל הם המצאה מהפכנית. אפשר לומר שהחיים שלי השתנו אחרי שגיליתי את הפלא הזה. מי ידע שהמיקרוגל מסוגל להוציא מתוכו כזה פלא ומי תיאר לעצמו שאני (ללא כל ניסיון במטבח) אצליח להכין בקלות את המנה.

אתר פודיק הציע ואני בערב חורפי אחד שהרגשתי בו מלא מוטיבציה וביטחון עצמי, החלטתי לנסות וגם הצלחתי. מאז אני מכין קינוחי מיקרוגל בכל פעם שבא לי להרשים מישהי וגם בסוף של יום מתיש כשאני מחליט שמגיע לי פינוק.

מתכוני נוטלה למתקדמים

לדעתי, ממרח נוטלה מסוגל לשדרג כל קינוח וכל מנה מתוקה. אתר foodik גילה לי שאפשר להכין כדורי שוקולד נהדרים בטעם נוטלה, עוגיות וגם טראפלס. מתכוני נוטלה הם ללא כל ספק סכנה לדיאטה. הם כל כך פשוטים להכנה כך שאין סיכוי שתתעצלו להכין אותם. המרכיבים תמיד זמינים בבית (אין היום בית ישראלי בלי נוטלה וביצים) כך שנגמרו התירוצים.

אוהבים נוטלה? מתאים לכם לאפות עוגה נפלאה מ-2 מרכיבים בלבד? הגיע הזמן שתתחילו לקנות נוטלה באריזות משפחתיות כי אתם תתמכרו לקינוחי נוטלה ולא תרצו להפסיק לאכול ולהכין אותם. מתכוני נוטלה אהובים בכל הגילאים, בכל מזג אוויר ובכל מצב רוח.

Exit mobile version