Site icon מקומון רמת גן

עכשיו גם מ"מ וסגן ראש העיר משה רווח פוטר מהנהלת העיר

אחרי שבחודשים האחרונים פוטרו חברים בולטים בקואליציה שהקיפה את ראש עיריית רמת גם השנוי במחלוקת ישראל זינגר, בהם סגן ראש העיר (לשעבר) אביהוא בן משה וחבר המועצה ומחזיק תיק הצעירים (לשעבר) שי בכור, עכשיו הגיע תורו של מ"מ וסגן ראש העיר משה רווח שפוטר אמש מתפקידיו.

מועד הבחירות מתקרב ונראה שהפרדת הכוחות בין תומכי ראש העיר המכהן ומתנגדיו תופסת תאוצה מאליה. אחרי שבמשך 4.5 שנים חיבקו רוב נבחרי הציבור וחברי מועצת העיר את ישראל זינגר, וזכו עבור כך בשלל תארים ותפקידים מיניסטריאליים כאלה ואחרים, עתה, כשיום הבחירות קרב וסקרי הבחירות מראים על תמיכה נמוכה בזינגר, רבים מהמתמודדים האחרים "מרימים ראש" ואוזרים "אומץ" על מנת לצאת כנגד החלטותיו ורצונותיו של ראש העיר המכהן.

לפני כחודשיים היה זה חבר מועצת העיר מטעם הבית היהודי, אביהוא בן משה שהודח מתפקידו כמחזיק תיק איכות הסביבה לאחר ביקורת שהשמיע על תפקוד ראש העיר, בשבוע שעבר הצטרף גם שי בכור לרשימה, לאחר שהתחמק מלהגיע ולהצביע על הצעת ראש העיר בנוגע למכללת ר"ג ושינויי התב"ע באזור.

ועכשיו, הגיע תורו של משה רווח. רווח, שמחזיק גם בתיק הספורט בעירייה, מתנגד להריסת איצטדיון ר"ג והפיכתו למרכז קניות ותעסוקה, וזאת בניגוד לעמדת ראש העיר. אמש הגיע המחלוקת לשיא כאשר מיד לאחר הדחתו פרסם משה רווח פוסט ארוך בפייסבוק בו הוא שוטח את כל טענותיו על התנהלות ראש העיר זינגר.

וזו לשון פוסט:

"מאז שהתמנתי כמ"מ ראש העיר וסגן ראש עיר, מצאתי את עצמי במחלוקות קשות עם ראש העיר זינגר. חלקתי על דרכו ועל האופן בו הוא מנהל את עניינה של העיר. לא מצאתי חזון, לא מצאתי מדיניות סדורה, לא ראיתי עתיד וכמובן לא מצאתי מנהיגות.

כחבר הנהלה מצאתי עצמי בהתנגחות יום יומית עימו, בשנה האחרונה העמיק המשבר ביננו.

משה רווח. צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של משה רווח

ראיתי אדם שעסוק רק בהישרדות פוליטית.

מה שעניין אותו בשנים האחרונות הוא רק היחלצות מהתיק המשפטי שלו.
כל משאביו הופנו לשם.

הודעתי לו לא אחת כי אני חולק על דרכו ותפיסת עולמי שונה משלו.

כפי שרבים מכם יודעים, מר זינגר החליט לפני מספר חודשים לקחת ממני את התואר מ"מ. תואר סמלי שאין בו דבר וחצי דבר. כרגיל, זינגר מתעסק בשטויות במשחקי כבוד אגו וכסאות. ויתרתי על התואר.

במקביל הודעתי לו בחודשים האחרונים כי אין בכוונתי לתמוך בו באם יבקש לרוץ לקדנציה נוספת.

אם כן, מדוע בחרתי להישאר? נשארתי כדי להשלים ולשמור את התוכניות עליהן עמלתי זמן רב, בדגש על הקמת קריית המוזיאונים, שבילי אופניים, הקמת מתקן דשא סינטטי לראשונה בעיר ועוד.

זינגר כמו זינגר ממשיך לזרות חול בעיני הציבור.
הוא לא ידע להסביר לתושבים מדוע בחר לפטר את סגנו לכן מצא "סיבה למסיבה" בדמות התנגדות לכאורה שלי לתוכנית הריסת איצטדיון רמת גן לטובת מיזמים תירות, תרבות ופנאי.
כמובן שגם זה לא היה ולא נברא, הפוכים הם פני הדברים. אני סברתי שלא נכון להרוס נכס לאומי ומגרש ספורט עירוני ולא להעמיד חלופה ראויה שכן ר"ג תישאר ללא מגרש כדורגל עירוני.

רמת גן במקום לצעוד קדימה קפאה במקום. אני שמח על השנים שבהן עמדתי ושמרתי על האינטרסים שלכם התושבים. אתם חייבים להכיר את האמת. מדובר בראש עיר שלא רמת גן בראש מעייניו. רק כסאו וכבודו. המכתב לא הפתיע אותי ואת רבים מחבריי, מרגע שהודעתי לו שסיעת הליכוד לא תתמוך בו לראשות העיר, המכתב היה מונח בחלל האוויר.

מכאן אנו יוצאים לדרך חדשה. בבחירות הקרובות נאמר שלום לפוליטיקה הישנה ונצמיח מנהיגות חדשה וחזקה לעיר. נציב אלטרנטיבה! הליכוד יציג מנהיג חזק ואחראי שתרם רבות לפיתוחה וביטחונה של מדינת ישראל. רמת גן תקבל מנהיגות הראוייה לתושבי העיר הנפלאה.

לסיום- מרגע שחלה בנינו מחלוקת קשה, אין בכוונת סיעת הליכוד להישאר בקואליציה המקרטעת ולהיות עלה תאנה.

מכאן אני מודיע שאני מתפטר מכל תפקידי וכן יושב ראש הקואליציה מר שמוליק לרמן מתפטר מכל תפקידיו .

סיעת הליכוד תמשיך לשרת את הציבור מהאופוזיציה ותציג חזון אחר לעיר רמת גן ותושביה."

Exit mobile version