Site icon מקומון רמת גן

משדרגים את הגינה עם גריל פחמים

אין זה סוד שלא פעם המקום היפה ביותר בבית נמצא מחוצה לו, בגינה הפרטית, במקום בו ניתן לשנות אווירה, ליהנות משינוי הטמפרטורות, לבחון מקרוב את לבלוב העצים, לשבת לשיחה רגועה עם בן הזוג, לקרוא ספר באווירה קסומה וכדומה. אי לכך, ממש כשם שחשוב לעצב כראוי את הבית ולוודא שהוא יהיה לא רק יפה אלא גם פרקטי, כך גם יש לתת דגש לאזור הגינה – המקום שמקיף את הבית וממלא את הלב.

רעיונות לשדרוג הגינה

גינה ניתן לשדרג עם תוספת של פרגולה, עם ערוגת פרחים, עם תוספת של שמשייה צבעונית, עם תוספת של מזרקה, עם בחירה של תאורה חכמה, עם נגיעה פיסולית, עם ערוגות מושקעות, עם שילובים של צמחייה ואבנים בשביל הכניסה, עם יצירה אישית וכדומה, כך שכל שצריך לעשות על מנת לשדרג את הגינה זה מעט השראה, מעט זמן והרבה רצון וכוונה, כך שבכל תקציב ניתן להפוך את הגינה להרבה יותר נעימה ומזמינה.

מוציאים את המטבח החוצה

ציינו שגינה צריכה להיות מושקעת ממש כמו הבית – ועל כן נרחיב ונציין שגינה קודם כל צריכה להיות פרקטית ונוחה, ועל כן אם אתם אוהבים לארח ויש מקום בגינה, מוטב לשקול להציב בה פינת אוכל (שולחן וכיסאות) וכמובן שגם גריל פחמים, אך לא כזה שקונים בסופר ותוך כמה חודשים מחליפים, אלא אחד עמיד, גדול, איכותי ואף מעוצב, כך שהוא גם יאפשר לכם לעשות על האש באופן אידאלי וגם יהווה אלמנט עיצובי בפני עצמו.

רכישה חכמה

ציינו שכל גינה צריכה גריל פחמים, אך כאן נעצור ונרחיב איזה גריל פחמים מקצועי מומלץ לרכוש, ולו על מנת להפיק את המרב. להלן רשימת נקודות להתייחסות:

משדרג כל חצר או מרפסת. גריל פחמים. צילום: pixabay

*לסיכום נציין שגם את הגינה יש לשדרג אט אט, ואם כבר רוכשים עבורה מוצרים, ראוי שהם יהיו איכותיים – ראוי לרכוש פעם אחת ולכל החיים, כאשר שיקולי פרקטיקה ועיצוב מלווים בכל החלטה.

Exit mobile version