Site icon מקומון רמת גן

מרכז הלמידה במרכז קהילתי רמת שקמה: עוזר לילדי השכונה וגם למורים המתנדבים 

מדי שבוע מגיעים מתנדבים למרכז קהילתי רמת שקמה כדי לעזור לבני ובנות הנוער בשיעורים פרטיים במקצועות השונים, עדי סיידון מנכ"לית מרכז קהילתי רמת שקמה: "הילדים נהנים מלמידה בקבוצות קטנות, לצד פעילות קהילתית עם ערך מוסף."

מרכז הלמידה ברמת שקמה משלב כעשרים מתנדבים מכל הגילאים – נוער וצעירים, סטודנטים ומלגאים, מבוגרים ואזרחים ותיקים. ציון דרור אחד המתנדבים במיזם פרש לגמלאות לפני שנתיים לאחר שעבד בבנק גדול במשך-45 שנים. היום הוא מלמד מתמטיקה בני ובנות נוער במרכז רמת שקמה.

לדבריו: "לפני חמש שנים עברתי אירוע מוחי, במועדון מטעם העירייה בשיתוף עם עמותת נאמן (עמותה ארצית לפגועי גוף) התוודעתי למישהי שעובדת במתנ"ס ושאלתי אותה אם אני יכול לבוא להתנדב כדי לחזור פעילות מלאה, לאהבתי הבלעדית – ללמד ילדים מתמטיקה. אני מגיע קבוע בימי שני ושלישי מלמד ילדים בהתנדבות, אני נהנה לעזור ולתרום. החלום שלי הוא לפתוח כיתה ומאמין שזה יקרה. אני נהנה ומחכה ליום להגיע, זה נותן משמעות לחיים"

עדי סיידון, מנכ"לית מתנ"ס רמת שקמה: "לאחרונה פתחנו גם שלוחה של מרכז הלמידה בבית ספר מורשת משה שנמצא בסמוך למרכז הקהילתי ונותן מענה לילדים בבית הספר, זאת מתוך מטרה לייצר רצף חינוכי מבוקר עד ערב וחיבור ושיתוף פעולה עם בית הספר והקהילה."

 

Exit mobile version