Site icon מקומון רמת גן

מקרר האייר 4 דלתות

אחד ממכשירי החשמל החשובים בבית הינו המקרר החשמלי. למעשה, אין אפשרות לוותר עליו או להתנהל בלעדיו. משפחה בעלת  5 נפשות ויותר צריכה מקררים גדולים בהם ניתן לאחסן מוצרי מזון בקירור וגם בהקפאה. בעידן שבו יש אוכל מוכן רב, מזון קפוא מגוון וכן, ירקות ופירות  יש צורך במקררים בעלי נפח רב שניתן לאחסן בהם כמויות רבות של מצרכים אלו ואחרים נוספים לתקופה ארוכה של לפחות שבוע, ולעיתים, אף יותר. מקרר כזה מתאים לאורח חיים של בעלי בית שעורכים קנייה מרכזית, גדולה וחסכונית אחת לשבוע.

חשיבות נוספת יש לנוחות השימוש וכאן מדובר על דלתות פתיחה רחבות רבות, מיקום נוח של התאים ועוד. מקרר האייר 4 דלתות עונה בגדול על כל  הצרכים הללו. הוא בעל נפח גדול הכולל תאי מזון והקפאה. יש בו 3 מערכות קירור, מגירת ירקות עם בקרת לחות למניעת ריקבונם ולשמירה על ירקות טריים לאורך זמן. מגירת אפס מעלות להפשרה ולשמירה על מזון טרי לאורך זמן ושליטה על איזור קירור. מדחס אינוורטר לפעולה שקטה וחסכונית המווסתת את הטמפרטורה וחוסכת אנרגיה.

מקרר 4 דלתות. צילום: Pixabay

משולב בו  מגוון טכנולוגיות מתקדמות ההופכות אותו למוצר מעולה במיוחד. יש בו מנגנון להזרמת אוויר מעגלי המספק קירור אחיד ויעיל. וילון אוויר המונע כניסת חום בזמן פתיחת הדלתות, מסננים המונעים הצטברות בקטריות וריח רע, הקפאת NO FROST המונעת היווצרות קרח. תאורת לד פנימית חסכונית, מנגנונים המאפשרים שליטה מלאה בטמפרטורה ובמצבי הפעולה השונים. פונקצית חיסכון אנרגטי בעת היעדרות ממושכת כמו לחופשה ארוכה ועוד.

היצרן הקדיש תשומת לב מיוחדת לעיצוב חיצוני ופנימי שלו. תאי האחסון עמוקים ומרווחים במיוחד בדלתות תא המזון וההקפאה, מדפים חזקים במיוחד מזכוכית מחוסמת, אטומים לנזילות מאפשרת אחסון סירים ומוצרים כבדים, שתי מגירות גדולות לירקות ופירות, מגירות שקופות למקפיא, מתקן קרח חצי אוטומטי ועוד. ניתן לקבל את המקררים עם דלתות נירוסטה במספר גוונים או דלתות זכוכית. בגלל גודלו הוא מהווה חלק בלתי נפרד מהעיצוב הכללי של המטבח ומגוון המקררים המוצע מוסיף גמישות רבה בעת בעיצוב. כל מקרר  האייר 4 דלתות מגיע עם אחריות יצרן.

Exit mobile version