Site icon מקומון רמת גן

מקבלים ייצוג הולם אל מול הצבא

צה"ל הוא גוף נוקשה, ואפילו מאוד. בהתאם ייתכנו לא מעט קונפליקטים בין המערכת הצבאית לבין מועמדים לשירות, חיילים וחיילות בסדיר, חיילי המילואים וגם אנשי ונשות קבע. במקרים כאלה, על-מנת למנוע ענישה משמעותית וקשה, כדאי מאוד להיעזר בשירותיו של עורך דין צבאי (או, כמובן, שירותיה של עורכת דין צבאית). עוה"ד ריקי ישי מטפלת בהצלחה במגוון רחב של נושאים הקשורים לגיוס לצה"ל ולשירות הצבאי עצמו, על בסיס ניסיון של שנים רבות בתוך המערכת הצבאית ומחוצה לה.

קרדיט: Freepik.com

הנושאים העיקריים שבהם מטפל עורך דין צבאי

* הליכי גיוס – ובפרט גיוס בני מהגרים, פטור מטעמי מצפון או דת, הורדת פרופיל, קשיים בגיוס עקב רישום פלילי ועוד.

* פטור ממילואים – על רקע מצוקה משפחתית, קשיים נפשיים, בעיה פיזית או כל סיבה אחרת.

* העלאת הפרופיל – בין אם לפני השירות ובין אם במהלכו.

* היעדרות משירות – עבירה חמורה ובפרט כשתקופת העריקות עולה על 45 ימים. במקרים אלה העונש עלול להיות מאסר ממושך ובעקבותיו רישום פלילי שפוגע בחייל גם לאחר שחרורו מצה"ל, כך שחשוב במיוחד לפנות אל עו"ד עם ניסיון רב.

* חקירות מצ"ח – עקב חשד לשימוש בסמים, סחר בנשק, רשלנות בעת שימוש בנשק, הטרדות מיניות ועוד.

* הגשת תביעות למשרד הביטחון – ובפרט לקבלת תגמולים עקב פגיעה, פיזית או נפשית, במהלך השירות הצבאי.

היכרות מעמיקה עם המערכת הצבאית ומחויבות מלאה לכל לקוח

האיכויות העיקריות הנדרשות מכל עורכת דין או עורך דין צבאי הן היכרות מעמיקה עם המערכת הצבאית, וזאת לנוכח המאפיינים הייחודיים לה (בהשוואה למערכת המשפט האזרחית), ונחישות – מפני שצה"ל עלול כאמור להיות גוף נוקשה מאוד. עורכת הדין ריקי ישי השלימה את לימודי המשפטים עוד לפני הגיוס לצה"ל, ושירתה במגוון רחב של תפקידים במערכת המשפטית הצבאית – כך שניתן לסמן V על סעיף ההיכרות איתה. גם על הנחישות של עו"ד ישי אין עוררין, ותעיד על כך העובדה שכבר בגיל 15 החלה ללמוד משפטים. בנוסף היא מקפידה על זמינות גבוהה, קשב מלא ומחויבות אמיתית לכל מי שפונה אליה בבקשת עזרה.

Exit mobile version