Site icon מקומון רמת גן

מצברים ברמת גן: הכל על החלפת מצבר למאזדה 3

אין טיימינג שהוא מתאים לתקלה במצבר, בטח ובטח אם מדובר בסיטואציה בה אתם צריכים לצאת לפגישה חשובה או ממהרים לעבודה. במאמר הבא נסביר איך יודעים איזה מצבר מתאים למאזדה 3 ואיפה כדאי לרכוש מצבר ברמת גן – באנו לעזור.  

במידה והגעתם עד לכאן סביר להניח שאתם בחיפוש אחר קניית מצבר ברמת גן לרכב שלכם. מצברים לרכבי מאזדה 3 משתנים בהתאם לשנתון הרכב שלכם ולסוג הטכנולוגיות המוטמעות בו, במאמר הבא נעזור לכם להבין איזה מצבר כדאי לרכוש למאזדה 3, איזה מצבר הוא המתאים והיכן השירות המשתלם ביותר באזור רמת גן.

תופעות של מצבר חלש – איך נדע שצריך להחליף מצבר ?

במידה ואתם נמצאים במצב בו הרכב שלכם עם מצבר מקרטע, תבחינו במספר תופעות שיצביעו כי המצבר מגיע לסיום תקופת חייו:

חשמל הרכב חלשהמזגן מקרטע ופועל בצורה חלשה, הרדיו בווליום חלש, האורות ברכב עמומים והחלון עושה לכם טובה שהוא מתרומם, סביר להניח שאם אחד מהתופעות הללו או יותר הופיעו ברכב שלכם, המצבר  בדרך לסיים את תקופת חייו.

סדק וקורוזיה מהמצבר – במידה והמצבר שלכם מלווה בנזילות הגורמות לקורוזיה (חדירת נוזל) או יש לכם סדק במצבר, אתם חייבים להחליף אותו באופן מידי.

אחריות – על גב המצבר טבוע תאריך עם מספר חודשי האחריות המציגים את תוקף האחריות. במידה והאחריות עוד רגע תפוג, זה הזמן להקדים תרופה למכה ולהתכונן עם רכישה של מצבר ולהימנע בכך ממצבים לא נעימים.

החלפת מצבר. צילום: freepik
איזה מצבר מתאים למאזדה 3?

מצברים למאזדה 3 הנפוצים ביותר הינם מצברים 60 אמפר. במידה ויש לכם את מערכת I STOP " עצור וסע " אשר מכבה את הרכב בעת הגעה לרמזור, פקק או כל עצירה – עליכם להרכיב אך ורק מצבר מסוג זה הנקרא מצבר EFB 60 אמפר. עליכם להרכיב אך ורק מצבר המותאם לסוג הטכנולוגיה של סטופ סטארט, כיוון שהוא נוצר באופן מתקדם יותר המותאם לסוג הטכנולוגיה. תרכיבו מצבר אחר ? אתם תגרמו לנזק בלתי הפיך במערכות הרכב שלכם .

מה חשוב לבדוק לפני רכישה של מצבר חדש?

גודל המצבר והתאמתו למבנה הרכב – לכל מצבר יש תושבת ייעודית המתאימה לו והוא חייב להתאים לגודל ולמידות הללו. ניתן לוודא בספר הרכב מה היצרן ממליץ להרכיב בכדי להיות בטוחים שאתם מתאימים את המצבר הנכון.

איכות המצבר – קיימות חברות שונות המציעות מצברים ולכל אחת מהן יש את האיכויות שלה. אנו ממליצים לבחור מצבר ממותג מוביל ומוכר שישמש אתכם לאורך שנים ויספק לכם את היכולות הנדרשות לרכב שלכם וודאו כי קיבלתם אחריות לתקופה של שנה לפחות.

איפה מומלץ לרכוש מצבר ברמת גן? אצל שיא מצברים עד הבית

המצבר מת? שיא המצבר הינה הפתרון הנכון ביותר עבור שירות החלפת מצבר עד הבית בכל אזור רמת גן! מתקין יגיע עד אליכם ויבצע בדיקה למצבר הישן ובמידה ולא ימצא תקלה במצבר, לא תחוייבו שקל. שירות עד הבית במחירי מבצע של 449 ₪ למצברי שנפ עם אחריות מלאה וכמובן ניתן למצוא את מצברי בוש האיכותיים ומותגים נוספים.

Exit mobile version