Site icon מקומון רמת גן

מפרגנים לעסקים: חוויות הצרכנות של תושבי רמת גן והסביבה

כשאתם צריכים חלב ולחם, או כשהמנורה במטבח נשרפה והגיע הזמן להחליף אותה, אתם יודעים בדיוק לאן לגשת, וזהו המצב בדרך כלל עבור כל תושבי רמת גן והסביבה, שרובם יכולים למצוא את הדברים האלו בקלות ממש מתחת לאף. לעומת זאת, יש רגעים בחיים בהם אנו זקוקים לשירותים מיוחדים יותר, כאלו שאנחנו לא משתמשים בהם בכל יום, והרבה פעמים מדובר על גם הוצאות כבדות יותר מההוצאות הרגילות והיומיומיות.

בדיוק בגלל זה ביקשנו מכם התושבים, לספר לנו על שירותים או מוצרים שיצא לכם לרכוש בזמן האחרון, ולהמליץ עליהם, כי בינינו, מי מחליט היום על דברים חשובים כאלו בלי לקבל המלצות אובייקטיביות?

קיבלנו מאות פניות ושמענו על עשרות עסקים נפלאים ומצטיינים בתחומם, מתוכם בחרנו שלושה שבהחלט שווה לכם להכיר, ובמקום שאנחנו נספר לכם עליהם, החלטנו לתת לתושבים לספר על החוויה.

שיהיה בשעה טובה – ההמלצה של יובל

"אני רוצה להמליץ בחום על ג'ול מי, מהם קניתי טבעת אירוסין מטריפה לחברה שלי שממש בקרוב תהיה אשתי. כשעשיתי את ההחלטה שאני הולך לכרוע ברך, היה לי ברור שאני הולך לבחור טבעת מטריפה, במיוחד בגלל שלחברה שלי יש חיבה מיוחדת לתכשיטים ובעיקר לטבעות. מצאתי את אתר ג'ול מי שבו יכולתי לעצב טבעת אונליין ולבחור בדיוק את מה שאני מחפש. אגב, זאת דרך נוחה לקנות טבעת נישואים היום, אבל במקרה שלי היה לי חשוב לראות את הדברים בעיניים, אז החלטתי ללכת לחנות שנמצאת במתחם הבורסה ליהלומים, ככה שזה לא היה רחוק מדי בשבילי".

"כבר הייתי בכמה חנויות ואיך שנכנסתי הבנתי שיש פה משהו קצת אחר. בלי ויטרינות, בלי מחיצות, הכל היה לי מול העיניים וזה ממש עזר לי להתרשם. ראיתי טבעות יפות שאהבתי יותר ופחות, אבל לא מצאתי בדיוק את מה שאני רוצה, אז שאלתי מה אפשר לעשות. מסתבר שהבעלים של העסק מגיע ממשפחה ותיקה של סוחרי יהלומים, מה שבעצם אפשר לי לבחור את היהלום שאני רוצה בדיוק. עיצבנו ביחד דגם במחשב, כולל את היהלום כמובן וגם את הטבעת עצמה, ואחרי כמה ימים כבר קראו לי לבוא ולאסוף אותה".

"כל הדברים האלו הם חשובים מאד, אבל בתכלס, טבעת אירוסין זאת לא הוצאה קטנה והיה לי חשוב להשקיע מאד. המחירים שהציעו לי היו הנמוכים ביותר בפער, וכששאלתי למה זה ככה, הבנתי שבגלל שהחנות שייכת לסוחרים עצמם, פערי התיווך פשוט מתבטלים ואפשר למצוא תכשיטים באמת יוקרתיים במחירים נוחים מאד. קיבלתי תעודה גמולוגית מטעם מכון בינלאומי שמוכיחה שמדובר ביהלום אמיתי ותכשיט יוקרתי באמת, ובשורה התחתונה אני מרוצה מאד, ובטוח שחברה שלי עומדת להתעלף בקרוב".

נוחות ובטיחות – ההמלצה של עידית

"ההמלצה שלי נוגעת לאחד הנושאים הכי רגישים שכולנו שותפים להם וחווים אותם בשלבים שונים בחיים – הדאגה להורים המבוגרים שלנו. אמא שלי נפטרה ממחלה קשה כבר לפני הרבה שנים, ומאז ועד היום אני והאחים שלי וגם הנכדים מטפלים באבא האהוב שלי. דאגנו שיגור קרוב לנו ולא עזבנו אותו מאז כדי שלא יהיה לבד, ובמשך הרבה שנים זה עבד יפה מאד, בעיקר בגלל שהוא היה די עצמאי ובמיוחד בזכות זה שהיה לו רכב ושהוא נסע הרבה ממקום למקום".

"בשנים האחרונות אבא הזדקן לא מעט. הוא עדיין צלול, אבל בשנה האחרונה הוא כבר לא יכול לנהוג, ונכון שהוא עדיין שמח להיות עם כל הנכדים, אבל כולנו רואים כמה שחוסר הניידות מוריד לו את המצברוח ובדיוק בגלל זה החלטנו לקנות לו קלנועית. ההחלטה הייתה פשוטה אומנם, אבל למצוא את הדגם שמתאים לו כבר היה הרבה יותר קשה. הוא נעזר בשנים האחרונות במטפלת, אז היינו צריכים דגם זוגי, כשהוא הולך הוא זקוק להליכון, אז היינו חייבים למצוא פתרון גם לזה, ואחד הדברים שהיו הכי חשובים לנו זה למצוא קלנועית שתאפשר לו להמשיך לעשות קניות בשוק בכל שבוע, שזה אחד הדברים שהוא הכי אוהב לעשות".

"דיברתי עם עשרות חברות שונות. לחלק לא היו קלנועיות זוגיות, אחרות הגיעו בלי תא מטען, והיו כאלו שבכלל לא התאימו להליכון שלו. כמעט התייאשתי והתפשרתי עד שהגעתי לגלגל יציב בהצעתה של חברה. מצאנו שם את דגם משלוחית שענה על כל הדרישות שלנו, והיום אבא משתמש בקלנועית כל יום, המטפלת מעמיסה את ההליכון בקלות והוא אפילו יכול לצאת לקניות ולהעמיס ציוד עד 200 קילו (לא שהוא מגיע למשקלים האלה, אבל טוב שיש את האפשרות). החבר'ה של גלגל יציב היו סופר אדיבים ושירותיים, עזרו לנו לבחור אביזרים נלווים מתאימים והדריכו אותנו בסבלנות על השימוש, ואני ממש שמחה לספר שמאז אבא הרבה יותר שמח וחזר לעצמאות שהייתה לו עם הרכב הפרטי".

תמונה: freepik

קלאסיקה כמו בסרטים – ההמלצה של נועה

"יש לי חבר מתוק ומקסים, וידעתי שהוא מתכוון להציע לי נישואים בקרוב, ואת הבחירה של טבעת האירוסין פשוט לא יכולתי להשאיר בידיים שלו. לא בגלל שאני לא סומכת על הטעם שלו (טוב אולי קצת, אבל ממילא ידעתי שהוא יעזר בחברות שלי, אז זה לא העניין), אלא בגלל שהחלום שלי תמיד היה שתהיה לי טבעת כמו של סבתא שלי, שאבדה בזמן העלייה שלה לארץ. תפסתי אותו לשיחה, הסברתי לו בדיוק למה אני מכוונת ואפילו רמזתי איפה הוא יכול למצוא את זה".

"אין הרבה מקומות שיודעים לייצר טבעות אירוסין קלאסיות אותנטיות באמת, ולשמחתי מצאתי בדיוק את מה שחיפשתי באתר דיאמור. הלכתי על טבעת מדגם לובר שהייתה הכי קרובה לטבעת של סבתא שלי, ועכשיו אני רק מחכה ל'הפתעה הגדולה'. כמובן שזה מגיע עם תעודה גמולוגית, ככה שאין מקום למשחקים וטעויות. ואם אתם מחפשים טבעות מטריפות ויפות באמת, אני ממליצה בחום על אתר דיאמור".

אז בפעם הבאה שגם אתם מחפשים שירותים או מוצרים מיוחדים, אתם מוזמנים להיכנס למקומונט רמת גן, ואנחנו נדאג להביא אליכם תמיד את ההמלצות החמות ביותר!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Exit mobile version