Site icon מקומון רמת גן

מערכת LMS – כך תשדרגו את הארגון שלכם!

אם אתם מרגישים שהארגון שלכם עומד במקום ואתם רוצים למצוא דרך לייעל אותו ואת אופן ההדרכה והלמידה בו, מערכת LMS היא הפתרון המושלם עבורכם וכאן נסביר בדיוק למה ואיך!

הצורך בייעול

כל ארגון וכל עסק חייבים להיות הכי יעילים שניתן. כלומר, להשקיע מינימום משאבים ולהגיע למקסימום תועלת. הדרך הטובה ביותר לראות שהגיע הזמן לייעל את הארגון ואת העבודה בו היא לשים לב לכך, שהדברים לא נעשים בקצב הרצוי ואף זה הדרוש. זהו השלב הטוב ביותר לחשוב על תהליכי ייעול וליישם אותם, לפני שהעובדים מתחילים להרגיש שחוקים ומרוטים.

מהי בכלל מערכת LMS?

מערכת LMS היא מערכת ניהול למידה, באמצעותה ניתן לבצע הדרכות מכל הסוגים בתוך הארגון. לדוגמה, הדרכות של עובדים חדשים, תדריכים שוטפים, הטמעת שינויים בארגון ועוד. כמובן, מדובר על מערכת ממוחשבת, המאפשרת לכל עובד לקבל את ההדרכה הנחוצה לו ללא התערבות של מדריך פרונטלי.

היתרון הבולט של המערכת

למערכת LMS יש הרבה מאוד יתרונות. אבל אחד הבולטים שבהם והמתאים ביותר לכל סוגי העסקים ולכל גדלי הארגונים הוא היתרון שבאפשרות לקיים את הלמידה בכל זמן ובכל קצב, לפי הדרוש לעובד. היתרון הגדול שבכך הוא, שכך העובד לא צריך להיות תלוי במדריך כדי לקיים את הלמידה שלו והוא יכול ללמוד בקצב האישי שלו ובלי להתאים את עצמו לקבוצה של מודרכים.

תמונה: יחצ

מאפיינים חשובים נוספים

למידה ארגונית היא דבר שמתפתח מאוד ככל שעוברות השנים. בין היתר, בזכות ההבנה של הארגונים השונים את מידת הצורך שלהם בלמידה איכותית של העובדים. היות שכך, ישנן מערכות למידה שונות בעלות מאפיינים שונים, על מנת שיתאימו לצרכים השונים של הארגונים השונים. לדוגמה, יש מערכות מבוססות ענן, מערכות עם יכולת מעקב אחרי התקדמות העובד, מערכות עם התאמה לסמארטפונים וטאבלטים ועוד.

בחירת המערכת

בדיוק כפי שיש מאפיינים שונים של מערכת LMS, כך גם יש חברות שונות שמייצרות מערכות ניהול למידה ואם אתם רוצים מערכת לניהול למידה שתתאים במדויק לארגון שלכם, עליכם לבחור גם חברה מקצועית ואיכותית שתבנה עבורכם את המערכת, או שתקנו מערכת קיימת בעלת מאפיינים קרובים ככל הניתן לצרכים של הארגון.

למה כדאי לבנות מערכת LMS?

אם אתם תוהים למה עדיף לבנות מערכת LMS ולא לקנות אחת, אז הסיבה העיקרית היא האפשרות להתאים את המערכת באופן מדויק לצרכים של הארגון שלכם. זאת, במקום להתאים את הארגון למה שיש למערכת הקיימת להציע! למעשה, כשאתם רוכשים מערכת הדרכה ארגונית מותאמת אישית, אתם רוכשים שקט נפשי ואת הידיעה, שהמערכת תיתן מענה מדויק לארגון לאורך זמן ושהיא ניתנת לשינוי במקרה שתזדקקו לדברים שונים בהמשך בעזרת מערכת ניהול ידידותית למשתמש.

Exit mobile version