Site icon מקומון רמת גן

מערכת קירור תעשייתי למפעלים ולעסקים קטנים

יש הרבה חברות שצריכות לקרר תדיר את המוצרים שלהן, ובקנה מידה גדול. במקרים הללו הן עושות שימוש עם מערכת קירור תעשייתי. המטרה של מערכת זאת הינה לשמור על המוצרים בטמפרטורה אידיאלית, באופן אפקטיבי. כבר מאמצע המאה התשע עשרה, כל התחום של המשקאות והמזון השתמש בכל מערכות הקירור התעשייתיות דאז, על מנת לשמור על הסחורה קרה. עם חלוף השנים, התופעה הזאת הפכה ממש לטרנד בהרבה מפעלים ועסקים. מקור התפיסה של מערכות אלו היה שהינן מעבירות קור מחלל אחד לחלל אחר. התהליך הלכה למעשה מורכב ביותר, ומחייב הרבה רכיבים, על מנת לשמור על מחזור קירור אופטימלי.

מערכת קירור תעשייתי – על מה ולמה?

כל מי שמתעסק במזגנים, הוא מבין בהם, יודע כי אי אפשר להתקין מזגן במקום, גדול ככל שיהיה, ולחשוב שתתקבל אותה תפוקה במקומות תעשייתיים. בדרך כלל, כאשר מדברים על מפעלי תעשייה, הכוונה למפעלים שפרוסים על שטחים ענקיים, ויש בהם כמות רבה של מכונות, מוצרים ועובדים. בשל כך המציאו את המצאת המאה – הלא היא מערכת קירור תעשייתי. זאת מערכת שמבוססת על שימוש "בתותחים הכבדים". מדובר אודות מדחסים עוצמתיים שבהם יש גז. אותו הגז מתחמם בזמן הדחיסה, ואז מתפרץ לתוך מקבץ של צינורות, אשר פזורים בכל המפעל. ביחד עם אותו שחרור הגז, חלה תופעה פיסיקלית טבעית. תופעה של התפשטות הגז במהירות רבה, שמסבה לירידה דרסטית בטמפרטורות.

צילום: ג'סטין סאנצ'ז
מה הן הפעולות של מערכת קירור תעשייתי?

הפעילות של מערכת קירור תעשייתי מתבססת על הורדה של חום מגורם מסוים, תוך כדי העברה שלו לחלל שונה, בעזרת אמצעי קירור. פעולות אלו באות לידי ביטוי בנתונים הבאים –

לפי מה בוחרים מערכות לקירור?

בעת התכנון של מערכות קירור, צריך להבין שכל מערכת הקירור אמורה לעבוד באופן אחר ובכל מיני תנאים, על פי הנתונים שיוצגו לעיל –

צוות המומחים מוכן ומזומן לספק לכם שירות

באם הצרכים של החברה שלכם מחייבים התקנה של מערכת קירור תעשייתי, כדאי שתבינו דבר או שניים בנושא זה. יש חברות שיגבו מכם כסף, והרבה, רק על הייעוץ. וזה נראה לנו ממש לא פייר. לכן תרנו אחר חברה עם ראש אחר. ומצאנו! קבלו את חברת אגריקור. היא מעניקה ייעוץ מקצועי, מכיל ומקיף בחינם. צוות המומחים של החברה רוצה לסייע לכם. לא משנה כמה זמן ייקח הייעוץ, הם פה בשביל לשרת אתכם. וכפי שכבר הבנתם, המשך העסקתם רק ייטיב עמכם.

Exit mobile version