Site icon מקומון רמת גן

מנעולן בתל אביב מסביר – המדריך לבחירת מנעולן

דלת צילום עט תקשורת

בעולם שבו זמן שווה כסף ולצערנו לא ניתן לרכישה עצמאית אנו רגילים לתכנן כל צעד ושלב ביום שלנו. עם זאת, יש לא מעט מקרים לא צפויים שפוקדים אותנו, מצבים שמשאירים את מרבית התכנונים מאחור, איתם עלינו להתמודד באותו רגע נתון ועדיף כמובן כמה שיותר מהר.

במקרים בהם אנו תקועים – ברכב, בבית או בעבודה, מכל מיני סיבות שונות ומשונות, בין אם המפתח נשבר בתוך המנעול, הדלת מסרבת להיפתח, גנבו לנו את התיק או את צרור המפתחות או שהרכב ״החליט״ להינעל לו ללא הודעה מוקדמת, אנו זקוקים לשירותיו של מנעולן בתל אביב שבחלק מהמקרים גם מבצע פעולות פריצה.

מנעולן בתל אביב – כמה זה עולה לנו?

יש כל מיני שירותים אותם מנעולן בתל אביב מבצע והמחיר נקבע לרוב על פי סוג השירות, הזמן וכמובן טיב המוצרים, במקרה שנדרשת החלפה/שכפול. אין זה אומר שניאלץ לשלם מחיר גבוה שכן תיקון מנעול פשוט יכול להסתכם בעלות של בין 150-200 שקלים. עם זאת, במצבים שבהם נזדקק לפריצת דלת, החלפת צילינדר, פריצת רכב ופעולות מורכבות אחרות, לרוב עלות התיקון תנוע בין 200-400 שקלים. חשוב להבין, מנעולן איננו מקצוע שנלמד ״על הדרך״ אלא מדובר בהכשרה מקצועית ארוכה המשלבת לימוד ידע טכני עם כלים מקצועיים ויכולות פריצה ולכן מומלץ שלא להתפשר ולבחור אך ורק במנעולן מקצועי.

מנעולן בתל אביב – איך יודעים את מי לבחור?

כאמור, בכדי להיחשב מנעולן מקצועי עליך לעבור קורס והכשרה מקצועיים ולקבל בסיום ההכשרה תעודת אמינות ממשטרת ישראל. זו הדרך של המשטרה להשיג פיקוח ושליטה על העולם הזה, למנוע פריצות ולבלום מאנשים שאינם עברו את אותה הכשרה מלקרוא לעצמם מנעולנים וכך לנטרל פורצים מלרמות אזרחים תמימים הדורשים מהמנעולן את תעודת האמינות שלו טרם הוא מתחיל בעבודה. מנעולן מקצועי הוא כזה המכיר את כל סוגי המנעולנים בשוק, יודע לאתר את כל סוגי התקלות ולתקנן בצורה מדויקת  ויחד עם זאת ממשיך להתפתח וללמוד את התחום כל הזמן, שכן עולם המנעולנות לא מפסיק להתחדש ולהתקדם. טרם אתם בוחרים מנעולן בתל אביב עליכם לבקש הצעת מחיר (לפני תחילת העבודה) המעידה על רמת ההגינות שלו. בנוסף, וודאו שהמנעולן עובד עם רישיון וכי הוא מספק לכם חשבונית בתום העבודה – כך תדעו שמדובר בבעל מקצוע.

לסיכום, עליכם להבין כי מדובר בבעל מקצוע שמקבל נגישות מלאה לבית שלכם, המקום שכביכול אמור לספק לכם את מלוא הבטיחות והביטחון, לכן אין חשיבות מכרעת לבחירת המנעולן ולביצוע העבודה בצורה המקצועית והטובה ביותר. בנוסף, מכיוון ולרוב מדובר במקרי חירום, במיוחד במצבים בהם המפתח שלכם נגנב יש לבחור במנעולן זמין שיספק לכם שירות מידי ככל הניתן.

 

 

Exit mobile version