Site icon מקומון רמת גן

מלון בוטיק לכל המשפחה

התדמית שיש למלונות בוטיק היא של מלון אקסקלוסיבי עם המון פרטיות שפונה לפלח שוק של זוגות המעוניינים לצאת לנופש פרטי ואינטימי. אך תופתעו אולי לדעת שיש מלונות בוטיק שמתאימים לאירוח של כל המשפחה, עם הילדים. זה נכון שלא כל מלון בוטיק מאפשר אירוח של משפחות, אבל יש כמה מלונות בוטיק שכן מאפשרים זאת, ושווה לבדוק.

חווית אירוח בוטיקית -משפחתית

מלונות בירושלים לצד מלונות בצפון ובאזורים נוספים בארץ מציעים אירוח בקטגוריית מלונות הבוטיק למשפחות. חווית האירוח למשפחות במלונות מסוג זה כוללת שימוש במתקנים השונים כמו למשל בבריכה, במדשאה, בג'קוזי ובספא. מלונות בוטיק המותאמים לאירוח של משפחות כוללים יחידת אירוח עם חלל משפחתי ועם חלל פרטי להורים עצמם. אלמנט ההפרדה בין הילדים לבין ההורים הוא חשוב, כך שכאשר הילדים הולכים לישון ההורים מקבלים כמה שעות של איכות לזמן בילוי מפנק לשניהם בלבד. מלונות בוטיק רבים ממוקמים אל מוך נוף קסום ומרהיב, ותוכלו להנות מנוף נפלא ואווירה פרטית בשעות הערב, לצד יין איכותי.

היכן יש מלונות בוטיק משפחתיים?

חשוב לדעת שמלונות מקטגוריית מלונות הבוטיק המתאימים לחוויית אירוח משפחתית הם כאלו שלרוב ממוקמים במרחבים פתוחים, מחוץ לעיר. בתוך העיר המרחב צפוף יותר וקשה לייצר מרחב שהוא גם אינטימי וגם משפחתי כאחד שיענה על הצרכים של כל בני המשפחה לאורך הנופש. ולכן מלונות בוטיק למשפחות ממוקמים לרוב בקצה היישוב, בקרבת מעיינות או ביציאה ובכניסה לקיבוצים או נקודות תצפית ונופש. מלון בוטיק ירושלים יתאים לרוב לזוגות.

תמונה: shutterstock

לבחור חכם

אם החלטתם לצאת לנופש ברמה של בוטיק עם כל המשפחה חשוב שלא להתעקש על מלון בוטיק שבתמונות נראה איכותי ומפנק, אבל בשטח לא מצויד מספיק במתקנים המתאימים לילדים. חשוב שבמלון בוטיק לאירוח של משפחות תהיה בריכה שהיא גם בריכה רדודה, חשוב שתהיה מדשאה ומרחב למשחקים עם הילדים, וחשוב שיהיה ביחידת האירוח חלל משפחתי להפרדה, כולל כמובן חדר ילדים שהוא בנפרד מחדר ההורים. יש מלונות בוטיק עם מתקני ספא המותאמים גם לילדים מגיל מסוים ומעלה. אם כן מלונות בירושלים זה הדבר לחופשה מושלמת.

Exit mobile version