Site icon מקומון רמת גן

מכשירי שמיעה – צריך להתרגל לרעיון

מהרגע שבו אתם מגלים שאתם צריכים מכשירי שמיעה ועד לרגע שבו אתם באמת מיישמים זאת בפועל עובר בכם תהליך הסתגלות משמעותי. הסיבה לכך היא כי לא כולם מוכנים לקבל את העובדה שהם זקוקים למכשירי שמיעה, ומעבר לכך ישנה גם הסתגלות פיזית כמובן. זוהי בדיוק הסיבה שעליכם לבחור באנשי מקצוע איכותיים למשימה. אנשים ברמה גבוהה המוסמכים לעשות זאת, לבצע התאמה וכמובן ללוות אתכם צעד צעד, גם בתהליך ההסתגלות.

קרדיט PIXABAY

מכשירי שמיעה – חשוב לדייק בבחירת אנשי המקצוע

נתחיל מכך שליקויי שמיעה מתגלים אך ורק בבדיקת שמיעה רפואית ומקצועית, ולא סתם כי אתם חושבים שאתם לא שומעים טוב. כמו כן, התאמת מכשירי שמיעה מתבצעת אך ורק על ידי מכון שמיעה מקצועי וברמה גבוהה, המוסמך לבצע את ההתאמה הרלוונטית.

ההסתגלות את מכשירי השמיעה היא לא תמי דקלה, אך חשוב שתדעו שמכשירי שמיעה עלולים כן לגרום לתקופת הסתגלות, הם עדיין ישפרו משמעותית את איכות החיים של אותם מטופלים המבקשים בהתאמתם.

ממש כמו כל אביזר אליו אנחנו חייבים להתרגל כדי ליהנות מתפקוד מלא ממנו, או כדי למקסם את התוצאות ממנו גם כאן חשוב להסתגל. נכון, אלו לא נעליים חדשות. לא בגד חדש, או בושם שצריך להתרגל אליו. אבל מכשירי שמיעה חשוב להכיר היטב על מנת שגם תוכלו להסתגל אליהם כראוי.

חשוב לדעת איך מרכיבים מכשירי שמיעה איך מטפלים בהם, איך מתרגלים לצלילים ולקולות. ואת כל זה, תוכלו לעשות אך ורק באמצעות הדרכה מקצועית מול מכון שמיעה ברמה גבוהה שדרכו תבצעו את הרכישה, ואת ההתאמה.

חשוב שתהיה לכם סבלנות בתהליך, לא מדובר במשהו שמסיימים בתוך דקה או שתיים, אלא במספר מפגשים לצורך ההתאמה. ולפעמים, צריך לתקן, לשנות ולכוון. סבלנות של שני הצדדים כאן, תהיה מבורכת. ועל כן, יש למצוא את אנשי המקצוע הנכונים.

מכשירי שמיעה – מהם שלבי ההסתגלות?

תוכלו בקלות להפוך את ההסתגלות אל מכשירי שמיעה לקלה יותר. הציבו לעצמכם יעדים. נכון שמכשיר שמיעה המותאם על ידי מכון שמיעה מותאם באופן אישי, אך ההסתגלות עצמה גם משתנה ממטופל למטופל.

לתהליך ההסתגלות יש לצרף קלינאי תקשורת שיוכל לסייע לכם. ככל שתקשיבו היטב להנחיות של קלינאי התקשורת תוכלו להסתגל יותר בקלות אל מכשירי השמיעה החדשים שלכם.

תוכלו לקרוא לא מעט סטטיסטיקות וכתבות על תהליך ההסתגלות. אבל חשוב כן להבין שבסופו של דבר לכל אחד ואחת יש את הקצב שלהם להסתגלות למכשירי השמיעה.

בזמן שאתם מסתגלים אל מכשיר השמיעה נסו לבצע חשיפה אל כמה שיותר סיטואציות על מנת שתוכלו לדעת באילו מצבים מכשירי השמיעה הכי אפקטיביים לכם. האם כאשר הרבה אנשים משוחחים יחד, האם בשיחה של אחד על אחד? או אולי אפילו בקונצרטים, מועדונים ומסעדות.

רשמו לכם הערות לכאן ולכאן, והציגו אותן בפגישה עם אנשי המקצוע המתמחים בנושא כאשר תפגשו. כך תוכלו להגיע לסיכום אפקטיבי לגבי כל מכשיר שמיעה שאתם מנסים ולהסתגל אליו, או פשוט לכוון אותו בהתאם ברמה המתאימה לכם.

אפשר ואף רצוי לשלב את מכשירי השמיעה בשגרת היומיום שלכם, זה רק יהפוך את החיים שלכם לטובים יותר.

מאמר זה נכתב באדיבות על ידי חברת מדנט – מכשירי שמיעה https://medent.co.il/hearingdevices/מכון-שמיעה-מדנט

Exit mobile version