Site icon מקומון רמת גן

מכשירים את הבכירים

בכירים בעיריית רמת-גן החלו תכנית הכשרה ראשונה מסוגה, במסגרתה יפתחו יחד תהליכים עירוניים שישימו דגש על אלמנטים ירוקים כמו עידוד נסיעה באופניים, התייעלות באופן השימוש במים, ייצור אנרגיה מתחדשת, חינוך סביבתי ושימור שטחים פתוחים

בפארק המיחזור ע"ש אריאל שרון (חירייה) הושקה בתחילת השבוע תכנית הכשרה עירונית לבכירים בעיריית רמת-גן, תחת הכותרת ״מעירייה קיימת לעירייה מקיימת״.

צילום באדיבות דוברות עיריית רמת גן

מטרת התכנית היא לעדכן את תפיסת הקיימות בעיר לאתגרי המאה ה-21, תוך גיבוש שפה חדשה וחזון משותף לבכירים, שישתלב בתהליכי עבודה עירוניים ארוכי טווח. הכוונה היא להכניס, בין היתר, אלמנטים ירוקים כחלק אינטגרלי מפיתוח עירוני, לעודד התייעלות אנרגטית וייצור אנרגיה מתחדשת, התייעלות באופן השימוש במים, קידום תחבורה מקיימת (ציבורית, אופניים), חינוך סביבתי, נגישות והליכות, שימור טבע ושטחים פתוחים ועוד.

"עיריית רמת-גן מחויבת בראש ובראשונה לאיכות החיים של תושביה. רק תכנית כוללנית להטמעת ערכי הקיימות בכל פעילות העירייה תאפשר להמשיך ולשפר את איכות החיים של הדור הנוכחי מבלי לפגוע בזכותם של תושביה העתידים של העיר ליהנות מאותה איכות חיים", אמרה בדבריה המשנה לראש העיר, אדווה פולק.

בסיום ההכשרה ימשיכו הבכירים, כחברים בוועדת היגוי עירונית בראשות מנכ״ל העירייה, לפעול לקידום החזון ויישומו בתוכניות העבודה השוטפות, כחלק מהתחייבות הרשות על אמנת פורום 15 הערים הגדולות.

Exit mobile version