Site icon מקומון רמת גן

מי השחית את שלטי המועמד גלעד שריר?

הבחירות לעיריית רמת גן יתקיימו רק בעוד כמה חודשים, אבל נראה שהיריבות הפוליטית מקצינה ומחריפה. בשעת לילה מאוחרת של יום חמישי שעבר, הושחתו שלטי החוצות הענק שהציבו אנשי 'יש עתיד' ברמת גן בראשותו של עו"ד עו"ד וסא"ל במילואים, גלעד שריר, המתמודד לראשות העיר. 

השלטים שאורכם לא פחות מ-55 מטרים ועלותם הכוללת מוערכת בעשרות אלפי שקלים, נתלו בבוקר אותו יום, אך כאמור נשארו בשלמותם מספר שעות בלבד.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט רמת גן<<

סימנים ברורים של השחתה מכוונת. צילום: אסף שפרינגר

מבדיקה ראשונית עולה כי אלמונים פרצו לגג הבניין המסחרי הנמצא בצומת הרחובות בן גוריון – שד' ירושלים בר"ג וחתכו את שלטי החוצות הנשאו את שמו ותמונתו של המועמד לראשות העיר עו"ד גלעד שריר, עליהם כתוב: "יש עתיד ברמת גן – גלעד שריר, ראש העיר הבא – בא נקי".

ממטה "יש עתיד נמסר" כי מבחינת שריר, המשפט הזה הוא יותר סתם סיסמה, ודווקא במערכת בחירות של עיר שבעבר היתה ידועה בחוסר טוהר המידות של ראשייה, בכוונתו לא להיכנע למי שאמוציות מערכת הבחירות מובילות אותו למעשים פליליים.

"הפעם נחצו קווים אדומים, אבל אני לא אתן לבריונים לנהל את העיר", אמר שריר. "העובדה כי השלטים נחתכו מלמדת כי מערכת הבחירות ברמת גן הפכה בין לילה למערכת בחירות אלימה וחבל שכך. משום כך, הנחתי את כל אנשי המטה שלי לשמור על הרמה המצופה מאתנו – נבחרי הציבור, וחלילה שלא להידרדר ולהיגרר למעשים מכוערים מסוג זה. תפקידנו הוא לדאוג לתושבי רמת גן לאיכות חיים ולסדר וביטחון. לכן, אין בכוונתי לחפש את אשמים ששלחו את אותם וונדליסטים לחבל ולהרוס – אני משוכנע שהמשטרה תבצע את עבודתה על הצד הטוב ביותר בחקירת המקרה. אני וכל אנשי 'יש עתיד' ברמת גן, נמשיך לפעול בכל כוחנו למען עתיד טוב יותר לעיר".

עוד נודע, כי שריר ואנשיו כבר פנו למשטרת ישראל ואף הגישו תלונה רשמית על השחתת רכוש.

השלט המרכזי של המועמד שריר, בשעות הספורות לפני שנתלש. צילום: אסף שפרינגר

 

Exit mobile version