Site icon מקומון רמת גן

מי דואג לגמלאי רמת גן?

בדף הפייסבוק של העירייה פורסמה מודעה על מבצע "שלישי בשלייקס" שיזם המשרד לאזרחים ותיקים בתקופת השר אורי אורבך ז"ל ובמסגרתו יהנו גמלאי העיר מ:"סרט בעשרה שקלים" אך ללא שום קרדיט למי שמימן את הפרוייקט, קרי למשרד לאזרחים ותיקים או לשר שנפטר.ומדוע מקדמת העירייה פרסום של חברה פרטית כגון קולנוע לב? דוברות העירייה:"הפוסט פורסם לבקשת הנהלת קולנוע לב בעיר".

האם עיריית רמת גן לוקחת קרדיט על מבצעים שלא היה יזמה או שאכן מדובר בהבנה לא נכונה של סטאטוס בפייסבוק? והאם ייתכן כי היא משלמת עבור קידום פרסום של חברות פרטיות? לגולשים הפתרונות ולהלן העובדות. ב-21.12.15 פרסמה דוברות העירייה בדף הפייסבוק שלה את הפוסט דלהלן:"פנויים מחר בבוקר? סרט בעשרה שקלים לאזרחים הוותיקים של רמת-גן!החל ממחר, ומדי יום שלישי בשעה 11:00 בבוקר, קולנוע לב רמת-גן פותח את הלב והקולנוע לאזרחים ותיקים בעיר. כל הסרטים במחיר כרטיס של עשרה שקלים בלבד, זאת בנוסף להקרנות הרגילות אחר הצהריים, באותו היום, שגם הן בעשרה שקלים עבור קהל הוותיקים. בין הסרטים שיוקרנו במהלך חודש ינואר הסרטים: "לפני החורף" , "פילומנה", "בתוך הבית", "בן יחיד", "גאווה" ו"לחזור הביתה".אז צאו לסרט… לא חובה לבוא בשלייקס (-:".

פרסום המבצע לגימלאים בדף הפייסבוק העירוני.צילום מסך.

לפוסט נלוותה מודעה מעוצבת שעליה התנוסס בגאון לוגו עיריית רמת גן.המודעה עצמה עוצבה על ידי משרד הפרסום 'אנדרומדיה' המבצע את כל עבודות העיצוב של העירייה. ויתרה מכך הלוגו של חברת הפרסום אף התנוסס על המודעה בדיוק כפי שהוא מתנוסס על כל שאר המודעות העירוניות זאת למרות שלטענת דוברות העירייה  מדובר רק בסיוע לאנשי קולנוע לב בעיר.

מה היה קורה אם העירייה הייתה מעצבת ומוציאה על חשבונה פרסום לסופר של רמי לוי או לסניף של בנק המזרחי ברמת גן? זה בדיוק מה שקרה כאן כאשר העירייה מימנה על חשבונה ובאמצעות משרד הפרסום ודף הפייסבוק שלה חברה בבעלות פרטית ומעבר לכך נשאלת השאלה מדוע לא ניתן ולו קרדיט קטן לאנשי המשרד לאזרחים ותיקים שיזמו ומימנו את המבצע והאם אנשי העירייה שהחליטו להשתמש במטבע הלשון "שלישי בשלייקס" שהמציא השר לשעבר אורי אורבך ז"ל לא יכלו לתת קרדיט קטן לשר שנפטר.

השר אורי אורבך ז"ל.צילום יוסי זליגר

מדוברות העירייה נמסר למקומונט רמת גן כי:"בניגוד לנטען, העירייה מעולם לא פרסמה זאת כאילו מדובר בפרויקט שלה.לבקשת הנהלת קולנוע לב בעיר, העלתה העירייה פוסט בנושא בעמוד הפייסבוק שלה על מנת להפיץ את הידיעה ברבים ולהביא את הגמלאים ליהנות מהפרויקט הפועל למענם.בפוסט עצמו הודגש כי מדובר בפעילות שמקיים הקולנוע ואף נכתב: "קולנוע לב רמת-גן פותח את הלב והקולנוע לאזרחים הוותיקים בעיר". העירייה תמשיך ותסייע להנהלת הקולנוע להפיץ את המידע כשירות לגמלאי העיר, המוזמנים ליהנות מההטבה המדוברת".

 

 

Exit mobile version