Site icon מקומון רמת גן

מילון סוגי טבעות האירוסין

טבעת אירוסין. צילום באדיבות שאטרסטוק

רוצים להציע נישואין לבת הזוג שלכם בקרוב? אם כן, תגלו עולם ומלואו. מגוון עצום של טבעות אירוסין בסגנונות שונים: טבעות אירוסין וינטג', הנחשבות לפופולאריות מאד כיום, טבעות בסגנון קלאסי, טבעות המשובצות ביהלום גדול ומפואר במרכז וגם כאלו הנחשבות לצנועות יותר. אילו סגנונות של טבעות אירוסין קיימים כיום ומה מאפיין כל אחד מהם? הכנו לכם את המילון השלם:

טבעות אירוסין קלאסית

טבעות אלו נחשבות לבין המבוקשות ביותר ולא בכדי. הסגנון העיצובי הקלאסי שלהן הוא סגנון בר חלוף, כזה שמתאים לכל אחת ובכל תקופה. את הטבעות האלו מאפיינים קווים עיצוביים ישרים ונקיים מאד. לרוב הן תהיינה משובצות ביהלומים קטנים בצדדים ולעיתים ביהלום אחד, בודד. טבעות אירוסין קלאסיות מתאימות לאלו השמות דגש רב מאד על הסטייל האישי ומודעות לכך שטבעת אירוסין מגדירה אותן. היופי והייחודיות של טבעות אלו הוא העובדה שהן משתלבות נהדר לצד תכשיטים אחרים, טבעות אחרות אם עונדים אותן גם כן ונדמה שהן תמיד אופנתיות ועכשוויות.

טבעות אירוסין טוויסט

טבעות אירוסין מסוג זה, וכפי שניתן לנחש משמן, מביאות אתן משהו חש. הן שונות מהקלאסיות, המוכרות לנו כבר לא מעט שנים, והעיצוב שלהן בהחלט מושך את העין. טבעות אלו כוללות לרוב אבן אחת קטנה, המוסיפה להן נופך זוהר ומעניין יותר. טבעות הטוויסט מתאימות לאלו שמקפידות לשמור על המראה האופנתי שלהן, ויחד עם זאת אוהבות גם להביא סוג של קריצה. יש בהן מעט מהסגנון הקלאסי, בר החלוף, אך הן ללא ספק מציגות לראווה סטייל מפתיע ואחר. הטוויסט שבהן, גולת הכותרת של טבעות אירוסין אלו, הן שתי הזרועות ההפוכות שבהן, הפונות אחת אל השנייה. כך מתקבל, במובן מסוים, מראה גדול יותר של טבעת, בהשוואה לזו הקלאסית, כזה המדגיש את היהלום שבמרכז.

טבעות אירוסין סוליטר

טבעות אירוסין סוליטר פופולאריות מאד גם הן והן נחשבות לקלאסיות מאד בעיצובן. הן שומרות על מקום של כבוד ברשימת טבעות האירוסין האהובות והן אופנתיות מאד. טבעות סוליטר מתאימות לכל אישה ומשתלבות באופן משולם לצד אקססורייז אחרים. הן בעלות נוכחות, הן מרשימות ואפילו מסנוורות ביופיין לעיתים. אפשר לשלב בהן יהלומים במשקלים ובעיצובים שונים והן מוצעות בטווח רחב מאד של מחירים ולכן יכולות להתאים לכל תקציב בדרך כלל. טבעות אלו מביאות אתן אלגנטיות שקשה להתעלם ממנה והן מומלצות מאד לכל אלו שאוהבות מראה מוקפד ונקי מאד בעיצובו. שמן של טבעות אלו מגיע מהיהלום שנמצא במרכזן, יהלום בודד גדול או קטן.

טבעות אירוסין וינטג'

בשנים האחרונות הן כבשו בסערה את עולם טבעות האירוסין והן ללא ספק מוצאות אט אט את מיקומן גבוה ברשימה. טבעות אירוסין וינטג' מביאות אתן את הסגנון העיצובי המרשים מאד של פעם. הן מושפעות מאד מהתקופה הוויקטוריאנית, בסגנון שלהן, והן בעלות חריטות עמוקות כמו גם תוספות מרהיבות של טקסטורות שונות. הן אינן קונבנציונאליות במראה שלהן ולרוב הן משובצות ביהלומים מאיכות גבוהה מאד. בטבעות אלו יש דגש עיצובי רב מאד גם בטבעת עצמה ולא רק ביהלום המרכזי שבה והמבנה שלהן הוא דומיננטי ומושך מאד את העין. מכיוון שלרוב גולת הכותרת שטבעות אלו הן הטבעת, אפשר לבחור בכל יהלום שרוצים כדי לשלב בהן, וגם כזה שאיננו יקר (רלוונטי לאלה שתקציבם לא גבוה).

אז, במה בוחרים?

ניתן לראות כי ישנם סגנונות עיצוביים שונים של טבעות אירוסין. בעוד שטבעות קלאסיות הן נקיות מאד בעיצוב שלהן וגם עדינות במראה, טבעות אירוסין וינטג' הן טבעות בעלות נוכחות שקשה שלא לשים לב אליה. כאשר בוחנים את האפשרויות השונות, ובמיוחד אם מתלבטים באיזו מהן לבחור, כדאי לקחת בחשבון את סגנונה האישי של האישה, הצפויה לענוד את הטבעת וגם לבחון את התכשיטים האחרים, שהיא נוהגת לענוד. כדאי שהטבעת הנבחרת תשתלב לצד הטבעות האחרות והתכשיטים השונים שעליה ותתאים למראה הכולל שלה.

Exit mobile version