Site icon מקומון רמת גן

מיטות לכלבים – התייעצות עם איש מקצוע מנוסה תחסוך לנו כאבי ראש

מחפשים מיטות לכלבים אך לא יודעים באילו פרמטים להשתמש? המאמר הבא יעשה לכם קצת סדר בראש לפני הרכישה המיוחלת.

איפה ישן הכלב שלכם? עברו חלפו להם הימים בהם אנחנו נכנסנו למיטה המפנקת והנעימה שלנו, ולכלב נתנו לישון בפינה זנוחה ואקראית. כיום כל מי שמגדל כלב מודע לכך שעליו לדאוג לחיית המחמד שלו לכל צרכיו. וזה כולל בין היתר גם מיטה נוחה ומתאימה לצרכיו. ואכן, בחנויות החיות ניתן למצוא מגוון מוצרים ואביזרים אשר מאפשרים לנו להכין לכלב את פינת השינה הנוחה לו לפי אופיו וצרכיו. כך שכאשר אתם נכנסים למיטה לישון אתם יכולים לעשות זאת בלב קל – כי גם הכלב שלכם ישן בנחת במיטה משלו.

איך קונים מיטות לכלבים?

בשלבים הראשונים להכנסת הכלב לביתכם אתם מוצאים את עצמכם תוהים לא מעט בדבר הציוד המתאים שאתם צריכים להצטייד בו. אתם זקוקים לכלוב, למלונה, לצעצועים, לחטיפים וכמובן שגם למיטה. כאשר רוכשים מוצר שאמור לשמש כלב שאנחנו עדיין לא ממש מכירים טוב, הדבר עלול להיות קשה ומסובך. כי אין לנו מספיק מידע בדבר המוצר המתאים שיוכל לספק את צרכיו ולהתאים לו. בחנויות החיות נוכל לאתר מגוון מיטות לכלבים וסוגים שונים של מזרנים בגדלים שונים. ולנו חשוב לבחור מיטה שהכלב שלנו יאהב אותה, שיהיה לו נוח בה והוא ישמח להיכנס לישון.

להתייעץ עם איש מכירות מנוסה

ההמלצה היא להיוועץ עם איש מכירות שמכיר את הענף היטב. אמנם אין זה אומר שהוא מכיר את הכלב שלנו. הוא לא באמת יכול לנחש מה הכלב צריך ואיזו מיטה תתאים לו. אבל הוא כן יכול לשער מה יתאים לכלב לפי גזעו וגילו. הוא יוכל גם להכיר בפנינו את האפשרויות הקיימות ואת המיטות הפופולאריות בקרב כלבים. כך נוכל לדעת מהו הכיוון הרצוי ואיזו מיטה תתאים לכלב שאנחנו מכניסים הביתה.

צילום: Freepik

לקבל המלצה מווטרינר

בנוסף נוכל לקבל המלצה מווטרינר מקצועי שמכיר את הכלב או מאיש הקשר שמסר לנו את הכלב. בין אם זה גור כלבים ובין אם הוא כלב בוגר – נוכל לקבל עליו מידע מינימלי שיעזור לנו להשלים את הפאזל ולדעת מה אנחנו צריכים עבורו ואילו מיטות לכלבים תהיינה מועדפות עליו.

על ניקוי ותחזוקת המיטה

היות ומיטות לכלבים מתלכלכות וצוברות גם נזקים, יש לבדוק גם את הנושא הזה. כי לצד הנוחות האישית של הכלב חשוב לנו שהמיטה תשרת אותנו בנאמנות ונוכל לתחזק אותה כראוי. לכן יש לבדוק אילו חומרי גלם קיימים, כיצד ניתן לנקות את המיטה, ועד כמה היא צוברת לכלוך וכתמים במהלך השימוש.

להרגיל את הכלב למיטה

לאחר שבחרנו מיטות לכלבים עלינו לזכור כי התפקיד שלנו הוא להרגיל את הכלב למיטה החדשה שלו. הוא צריך ללמוד שזה מקום השינה שלו, והוא לא יכול לשכב לישון בכל פינה מזדמנת אחרת. רכישת הרגלים טובה ואילוף נכון יאפשר לנו להיכנס לשגרה מבורכת ורגועה. במידה ואתם מתקשים בבחירת המיטה, כדאי לפנות לצוות האתר Petway  שישמח לסייע לכם.

Exit mobile version