Site icon מקומון רמת גן

מיטה מתכווננת – מה צריך לדעת לפני שרוכשים? מדריך רכישה

מיטה מתכווננת מבית סוויס סיסטם, פסגת איכות השינה המאפשרת לכם ליהנות מנוחות, בריאות ורמת חיים המגיעה לכם במיוחד בימים לחוצים.

איך בוחרים מיטה זוגית מתכווננת? מה מאפשרת מיטה חשמלית מתקדמת? מה לגבי ארגז המצעים ועיצוב המיטה? ואולי חשוב מכל – מה לגבי מחיר מיטה זוגית מתכווננת.

המדריך לרכישת מיטה זוגית מתכווננת – המיטה המומלצת ביותר ע"י רופאים, מומחי ומשתמשי שינה לאורך שנים.

מיטה חשמלית מתכווננת: צרכים בריאותיים וצרכי נוחות

מיטה זוגית מתכווננת וסוגי מזרונים שונים יכולים להיות פתרון מצוין לבעיות רפואיות שונות, פיזור לחצים, התאמה לקימורים השונים של הגוף, הזזת מצב ראש/צוואר, גב ורגליים, דרישות רפואיות עקב פציעה או ניתוח ועוד.

משטח שינה אורטופדי מבית סוויס סיסטם יכלול אזורי קושי שונים בהתאם למבנה גוף האדם, רמת אלסטיות גבוהה הבולמת זעזועים וגל מחזורי, התאמה ייחודית לכל משתמש/ת שינה ורמת אוורור גבוהה למזרון הנבחר.

חלק משמעותי ממשתמשי השינה רוכשים מיטות זוגיות מתכווננות עקב הנוחות הגבוהה ורצון לשפר את איכות החיים שלהם, מלבד יתרונות בריאותיים, כולנו מעוניינים להתאים את משטח השינה והמזרון לגוף שלנו ואף לעלות ולהוריד את האזורים השונים במיטה ובהתאם לצורכי נוחות שונים: שכיבה, צפייה, קריאה ועוד. עם בריאות ונוחות שיא, נראה אתכם יוצאים מהמיטה.

צילום: סוויס סיסטם – מיטה מתכווננת (יח"צ)
מחיר מיטה זוגית מתכווננת: גיל המשתמשים ירד באופן משמעותי

מחיר מיטה זוגית מתכווננת מומלצת תלוי בסוג המיטה אותה בחרתם, כזו המתאימה לכיס המשפחתי שלכם, לצרכים שלכם ואף לעיצוב של החדר.

למרות שמחיר מיטה זוגית מתכווננת ואיכותית מתומחר בדרך כלל כאלפי שקלים, המחיר כיום (במיוחד ביחס לתמורה המתקבלת) ירד באופן משמעותי מאז תקופת ראשית המיטות המתכווננות וכך גם גילאי האנשים הרוכשים מיטה מתכווננת: אם בעבר רכשו את המיטות משתמשי שינה מעל גיל 50 כיום חלק לא קטן מהרוכשים קרוב יותר לגיל 30 ובמקרים רבים הורים מעדיפים להשקיע באיכות השינה של הילדים המתבגרים שלהם ולרכוש עבורם מיטה מתכווננת עם מזרון איכותי.

מומלץ לברר על המחיר עם מוקד השירות של סוויס סיסטם, תוכלו לברר גם על עודפים למיטות מתכווננות.

מנגנון מיטה מתכווננת, שלט נוח לתפעול

מגנון המיטה הזוגית החשמלית סוויס סיסטם, הוא מנגנון חזק ושקט המאפשר למשתמשי השינה לשנות מצבים שונים עבור כל משתמש בנפרד – כל צד נהנה מהתאמה אישית של המזרון שלו באמצעות מנגנון נפרד לכל משתמש/ת שינה, את המנגנון מפעילים באמצעות שלט רדיו עם פנס ותאורת לילית.

סוויס סיסטם מציגה סוגים שונים וטכנולוגיות מתקדמות עבור המיטות החכמות (smart bed/סאמרט בד), כל שעליכם לעשות הוא לבחור את מיטת החלומות המתקדמת הבאה שלכם.

איכות מזרון: רך או קשה?

השאלה הגדולה על מזרון רך או מזרון קשה הפכה כבר מזמן לפשוטה, ברכישת מיטה זוגית לא מחפשים יותר רך או קשה – מחפשים מזרון המסוגל להתאים את עצמו אליכם.

המזרונים המתקדמים של סוויס סיסטם עשויים מלטקס או מויסקו, בעלי טכנולוגיות ואיכות מתקדמות המאפשרות התאמה לאנטומיה של הגוף שלכם.

ארגז מצעים במיטה זוגית מתכווננת

מיטה מתכווננת זוגית היא לא רק מקום איכותי לשינה או צרכים אחרים, כבר שנים רבות שארגז המצעים הפך להיות מרכיב משמעותי ברכישת מיטה חדשה.

ארגזי המצעים של סוויס סיסטם רחבים ומתאמים לאחסון רב ונוח.

לא בוחרים מיטה לחדר שינה ללא התאמת עיצוב

אחרי כל היתרונות הבריאותיים ושיפור באיכות השינה ואיכות החיים, נקודת העיצוב נראית במבט ראשון כנקודה זניחה – העיצוב מיטה לחדר שינה חשוב ביותר ובמיוחד להרגשה הפנימית שלכם במיטה שתלווה אתכם לאורך שנים רבות.

המיטות המתכווננות של סוויס סיסטם מגיעות בעיצובים רבים ובניהם עיצוביים גרמניים, ספרדים, איטלקיים, אנגלי, צרפתי ועוד.

צילום: סוויס סיסטם – מיטה מתכווננת (יח"צ)
בודקים האם המיטה הזוגית עומדת בכל התקנים הנדרשים

כל המיטות של סוויס סיסטם עומדות בתקנים המחמירים ביותר בענף וחשופים באתר לעיני כל דורש, כך למשל, מזרוני ויסקו של סוויס סיסטם עומדים בתקנים האירופיים המחמירים, אינם מכילים TBT  ו- DBT ועמידים בפני התקלחות.

המנועים במיטות המתכווננות של סוויס סיסטם הינם מנועים איכותיים וברמה המתקדמת ביותר למזרונים ביתיים (מיוצרים על-ידי OKIN  הגרמנית), עומדים בדרישות תו התקן של מכון התקנים הישראלי ואף בתו התקן הגרמני.

ניתן לקרוא באתר על דו"ח שדה מגנטי, בדיקות המעבדה לפיזיקה גרעינית ודו"חות נוספים המספקים שקיפות מלאה.

אחראיות למיטה זוגית מתכווננת

רכישת מיטה זוגית מתכווננת של סוויס סיסטם היא רכישת מיטה לשנים רבות, במעמד הרכישה תוכלו לברר על שנות האחראיות לחלקים השונים בניהם המנגנון ועד למזרון שבמקרים כמו מזרון ויסקו האחראיות יכולה להגיע עד ל- 20 שנות אחראיות.

כמו בשקיפות כל המידע המלא, הבדיקות והתקנים הנדרשים – גם באחראיות למיטה תוכלו לברר ולשאול לגבי המצבים בהם האחראיות תקפה ומה תקופת האחראיות בהתאם לחלק הרלוונטי.

Exit mobile version