Site icon מקומון רמת גן

מיטה זוגית – המקום הכי חשוב בבית

שנת לילה טובה היא אחת המטרות המרכזיות והחשובות ביותר שצריכות לעמוד לנגד עינינו. אנחנו לא באמת צריכים את שלל המחקרים שמוכיחים עד כמה השינה משפיעה על התפקוד שלנו, על מצב הרוח, על הזיכרון ועל איכות החיים בכלל. זוהי בדיוק הסיבה לכך שהמיטה הזוגית חשובה כל כך, וכדי שתוכלו לבחור אותה נכון, אספנו כמה טיפים שיעזרו לכם בדרך.

קובעים תקציב

מיטה זוגית יכולה לעלות כמה מאות שקלים וגם כמה אלפים, בתלות בגורמים רבים. לכן, לפני שתתחילו לסייר בין חנויות רהיטים ולנסות כל מיטה שתראו בדרך, עצרו וקבעו תקציב מטרה. יכול להיות שתצטרכו לחרוג ממנו בכמה שקלים, אבל הוא בהחלט יעזור לכם לקבוע מסגרת ברורה וגם יצמצם לכם כמה חלופות. החריגה הזו היא בדרך כלל מבורכת, אגב. זאת משום שמיטה זולה עשויה להציע לכם מחיר מאוד אטרקטיבי על חשבון איכות ונוחות.

מה המידה שלכם? 

מיטה זוגית. צילום: באדיבות pixabay

בין אם אתם רוכשים רק מזרן, רק בסיס או את החבילה השלמה, רצוי שתדעו מה המידות הנכונות לכם. הגודל הסטנדרטי הוא 140X190, אבל מי שמעדיף מיטות רחב ומפנקות יותר ימצא גם דגמים שמוכרים לנו לרוב כ"קינג סייז", שיוסיפו לכם עד 20 סנטימטרים מכל כיוון. המשקיעים יותר (גם בנוחות וגם בתקציב) יוכלו להזמין לעצמם מיטה על פי המידות האידאליות עבורם. כך או כך מומלץ לקחת בחשבון את מידות החדר עצמו. אם חדר השינה שלכם קטן יחסית עדיף שתישארו עם המידה הסטנדרטית כדי להימנע מעומס מיותר,  ואם החדר גדול ומרווח הרי שמיטה גדולה תהיה מושלמת.

עניין של סטייל

הנושא השלישי והאחרון הוא בהחלט קריטי, משום שהוא ישפיע על מראה החדר כולו. בתחום העיצוב תוכלו לבחור בין שורה ארוכה של דגמים וסוגים, החל ממיטות עץ, דרך מיטות על בסיס ברזל, עם מסגרת או בלעדיה, עם עיטורים או במראה נקי. כל האפשרויות פרושות בפניכם, כך שלכם נותר רק לבחור. אם אתם מתכוונים לעצב את החדר כולו  מחדש ולהחליף גם את השידות ואת ארון הבגדים זוהי בהחלט הזדמנות טובה לבחור את הסגנון המועדף עליכם ולדבוק בו. אם תעדיפו להשאיר את הפריטים הקיימים ולבחור מיטה שתשתלב בנוף הקיים ודאו מתאימים את המיטה באופן מדויק. כך, אם פריטי הריהוט האחרים עשויים מעץ בסגנון כפרי, מיטת ברזל עשויה להשתלב קצת פחות. עיצוב נכון יבטיח לכם הנאה רבה לאורך זמן.

לפרטים נוספים: http://www.21.tv/cn-2221/%D7%9E%D7%99%D7%98%D7%95%D7%AA

Exit mobile version