Site icon מקומון רמת גן

מיזמים בחינוך

במסגרת התכנית להתפתחות אישית ומעורבות חברתית, התקיים בשבוע שעבר ב"אשכול הפיס אוהל שם" כנס מיזמים חינוכיים בהשתתפות תלמידי התיכונים בעיר, במעמד ראש העיר ובכירים במערכת החינוך.

במהלך הטקס נחשפו 42 מיזמים חינוכיים המיועדים לתת מענה לחברה ולקהילה, פרי עמל של עבודה מאומצת – הן של התלמידים והן של הצוות החינוכי.

היוזמות שהוצגו שמו להן למטרה לקדם פרויקטים ייחודיים כדוגמת ביקורי בית אצל קשישים בחגי ישראל, מפגשים בין בני נוער ערבים ויהודים באמצעות שימוש במחשבים, איסוף מוצרים ותרומתם לגן פליטים בדרום תל אביב ועוד מיזמים רבים וטובים.

>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט רמת גן

בתום הכנס בחרו התלמידים בשלושת המיזמים האהובים ביותר שניתנים להמשך פיתוח. המיזמים הזוכים: רון כלפון מתיכון "אורט אבין" – יזם חלוקה של מארזי שי במספר מועדים בשנה במחלקה האונקולוגית בה היה מאושפז; יואב רוזנר ועידו גנאל מתיכון "בליך" – יזמו והקימו חדרי בריחה בבית הספר, על מנת לחשוף בפני השכבות את מגמות הלימוד בדרך חווייתית; שחר סיון, צבי בק ואריאל אנגל מתיכון "אמית גוש דן" – הקימו אתר המסייע בהכנת שיעורי בית להנגשת חומרי הלימוד לתלמידים.

שלושת המיזמים שנבחרו קיבלו מלגה על סך 2,000 על מנת שיוכלו להמשיך ולפתח את יוזמתם.

יואב רוזנר, שזכה על המיזם יחד עם עידו גנאל מתיכון "בליך", סיכם את האירוע: "שמחתי שיכולתי להשפיע וליזום, ונוכחתי לראות את ההשפעה של מה שיצרנו על אחרים. ולכולם אני רוצה לומר – היו השינוי שאתם רוצים לראות בעולם".

משתתפי מיזמים בחינוך מצידים את המיזם שלהם. צילום: ענת סודאי אלאלוף
Exit mobile version