Site icon מקומון רמת גן

מידע חשוב על כספות

הכספת משמשת כמקום אחסון אידאלי עבור כסף מזה מאות שנים. מדובר בפתרון קומפקטי, מאובטח וקל לאחסון. כיום, כשאנחנו חיים בדור הבנקים, בהם אנו שמים את מבטחנו לרוב, רבים מאיתנו שואלים את עצמנו מה ערכן של כספות בימים אלה. אם אי פעם החזקת בביתך חפץ בעל ערך רב, התשובה כבר ברורה לך. ישנם אנשים המחזיקים בבית חפצי אמנות ואספנות, מטילי זהב, תכשיטים או אפילו כלי נשק. כל אלו דורשים לא פעם הגנה בצורה. במקרים כמו אלו, כספת עשויה לעשות הבדל משמעותי בין עוגמת נפש ותחושת ביטחון.

קרדיט https://www.j-sh.co.il

כספות – אמצעי הבטיחות שמביא ביטחון

כספת נועדה לשמור על חפצים היקרים ללבנו. לאו דווקא מפני פורצים, אלא גם מפני מזגי אוויר, שריפות, הצפות ושאר מפגעים שעלולים להיכנס אל חיינו. היה ונחליט לקנות כספת, ניווכח כי סוגי הכספות בימינו גדול: כספת ביתית, כספת משרדית, כספת דיגיטלית, כספת בתקן ,כספת נשק ועוד. לעיתים עולה השאלה המתבקשת, האם הכספת הדיגיטלית הנפתחת בקוד או כרטיס, היא העונה על הצרכים שלכם? אולי נרצה דווקא את הכספת חסינת האש? או שאולי נעדיף את הזולה והפשוטה, כספת מפתח? שכמשמה כן היא נפתחת באמצעות מפתח?

כדאי לערוך שאלון נוסף לעצמך טרם רכישת הכספת. זה הזמן לשאול: מה אנחנו רוצים להכניס לכספת? מהו האזור האידיאלי ביותר להצבת הכספת? מה יהיה גודלה, אם כך? האם יש צורך בשתי כספות? מהו משקלה של הכספת? האם נרצה להזיזה ממקום למקום? האם נרצה שתהיה מחוברת לקיר? האם הפנים שלה גדול כמו שהיא נראית מבחוץ? האם נרצה שתהיה חסינת אש?

הגורם המקצועי הנכון עושה את כל ההבדל

בין אם הלכנו על כספת קטנה או גדולה, מוטמעת בקיר או ניצבת בארון, החשוב ביותר הוא שאיש המקצוע שיספק לך את הכספת וילווה אותך בהתקנה יהיה בעל ידע מקצועי מקיף ומעמיק. עם הליווי הנכון, תעמוד לרשותך כספת שתשרת אותך שנים ותספק לך מענה אמין. חברת J.SH  תעשיות בטיחות בע"מ יצרן הכספות הגדול בישראל  מביאים עמם אנשי הצוות, ידע שנרכש במשך שנים של ליווי לקוחות וישמחו לספק גם לך שירות אמין ואדיב. הובלה והתקנה על ידי צוות מומחים לווי אישי משיחת טלפון עד התקנה. חייגו עוד היום 054-6270761

עכשיו אפשר לישון בשקט.

Exit mobile version