Site icon מקומון רמת גן

מטבחים מודרניים מעוצבים במגוון שילובים חדשים ומפתיעים בצבעוניות חדשנית ובהתאמה אישית

הטרנד החם והחזק בעולם המטבחים המודרניים בו המינימליזם, פונקציונליות ועיצוב ייחודי בגוונים משולבים וחדשים שיוצרים אווירה של נועזות וצעירות. כיום, התפיסה הרווחת על סגנון העיצוב המודרני הוא שמטבח המעוצב בסגנון מודרני צריך להיות בעל צבעים בהירים בלבד.

אולם כיום עושים שימוש בכל צבעי הקשת ומשלבים אלמנטים בשלל גוונים, סגנון העיצוב המודרני מאפשר תמרון רחב ומעניק אופציות עיצוב חדשניות, עיצוב מתוחכם ועשיר ונותן ביטוי גם לרעיונות נועזים. כאשר מדברים על מטבחים מודרניים, הכוונה לעיצוב חדשני ועדכני, המושפע  באופן מסוים מההתפתחות התעשייה שהיא יותר בתחום הטכנולוגיה הגבוהה, המתקדמת. הסגנון המודרני העכשווי, עולם טכנולוגי מפותח שפחות עוסק בחמימות, אווירה ביתית ומשפחתיות, אלא מתמקד בפונקציונאליות, מינימליזם וארגון.

מטבחים מודרניים הם מטבחים מעוצבים לפי הטרנדים החדשים העדכניים, שמתאים לאנשים שאוהבים לחדש ולהתחדש, אך חשוב לוודא שאכן זהו סגנון שמתאים לכם ולסגנון הבישול שלכם וכן לוודא שהסגנון מתאים לשפה העיצובית של הבית כולו. בנוסף, המטבח המעוצב בסגנון מודרני- הוא מטבח המתוכנן ע"י מספר עקרונות ומביא אותם אל עיצוב המטבח עצמו.

ראשית, המרקמים במטבח יהיו על בסיס של חלק ומתכתי. ללא שימוש בפיתוחים ועיצובים מורכבים. מטבח מודרני יעוצב לרוב משילובי נירוסטה, זכוכית ,ניקל ועוד. בנוסף למרקמים, הצבעים המאפיינים הם גוונים קרים ואחידים. ללא שילוב ושימוש בפריטים צבעוניים. צבעי לבן מבריק, אפור, שחור ולעיתים גם אדום בוהק. כמו כן, הסגנון מאופיין בקווים נקיים וחלקים. ללא אביזרים טבעיים שמאפיינים מטבחים קלאסיים. ולבסוף, האווירה תהיה קרה וטכנולוגית. שימוש נרחב באלמנטים חשמליים למגירות, לארונות, כיריים וברזים. במטבח המודרני ישולבו בדרך כלל כל התחכומים הטכנולוגים  מעולם המטבח.

תמונה: יח"צ

כאמור, כאשר אנו מחליטים על עיצוב מטבח מודרני, יש לזכור שהעיצוב צריך להשתלב בעיצוב הכולל של הבית. אי אפשר לעצב בית בסגנון כפרי ואת המטבח לעצב בסגנון מודרני. מראה כזה יוצר תחושה של בלבול וחוסר זהות של הבית שעשוי להיות אפילו מגוחך. עיצוב המטבח המודרני חייב להשתלב עם המראה הכללי של הבית ולהתאים לו. כמו כן, כאשר בוחרים בעיצוב מטבח מודרני כל אביזרי המטבח צריכים להיות בסגנון מודרני.

https://kitchenhd.com/

Exit mobile version