Site icon מקומון רמת גן

מחפשים עורך דין מקרקעין מומלץ?

כשם שאף אחד לא פונה לרופא שיניים אם הוא חש בכאב בברך, וכשם שלפני רכישת רכב משומש ניקח אותו לבדיקות מקיפות במכון מורשה, כך בדיוק – אם לא למעלה מזה – נעדיף שירות מקצועי של עורך דין מקרקעין מומלץ. מי שאי פעם נזקק לשירותי עורך דין מקרקעין בחיפה או בצפון, בוודאי שמע על משרד עורכי דין וולר ושות', אחד ממשרדי עורכי הדין הוותיקים בחיפה ובצפון, שנוסד עוד בשנת 1965.

קרדיט PIXABAY

הרמה המקצועית הגבוהה ביותר

לאורך עשרות שנים, ליווה משרד וולר ושות', אלפי עסקאות ופרויקטים בתחום הנדל"ן, ונותן מענה משפטי בכל ההיבטים של דיני מקרקעין – בדיקות מקדמיות, בחינה וליווי צמוד של העסקה, בדיקת המסמכים המשפטיים, מסמכי הקניין והתכנון, סיוע בניהול הסיכונים, בניהול משא ומתן, רישום העסקאות, ליווי מול הבנקים, ייצוג בערכאות השונות, וזאת מהשלב הראשוני ועד החתימה על ההסכם והשלמת העסקה. בנוסף, המשרד מתמחה בתחומים המשיקים דוגמת התחדשות עירונית, תמ"א 38, דיני התכנון והבניה, ומסייע ללקוחותיו בתכנון המיסוי המורכב, לרבות מס שבח, היטלי השבחה, מס רכוש, ועוד. המשרד מעניק גם שירותים לעורכי דין בתחום, וכותב עבורם חוות דעת, בתחומים בהם נדרש ייעוץ ברמה המקצועית הגבוהה ביותר.

טיפול אישי של עורך דין מקרקעין מומלץ

לצד הרמה המקצועית הבלתי מתפשרת, מקפיד המשרד על שירות אישי, אמין וזמין. בניגוד לפירמות עורכי הדין הגדולות, בהן עסקאות המקרקעין מטופלות על ידי מתמחה או עורך דין מתחיל, העסקאות במשרד בחיפה מטופלות אישית, מתחילתן ועד סופן, על ידי עורך דין ונוטריון פנחס וולר. הלקוחות יודעים, ומרגיש נוח וחופשי לפנות אל עורכי הדין במשרד, בטלפון הנייד או בדוא"ל (ולא דרך מזכירות), כדי לחשוב, להתייעץ או להתלבט. באופן זה, ניתן לקבל החלטות בצורה מושכלת, ולקדם את העסקה במהירות. בנוסף לכך, לקוח שרואה וחשוף לעבודה, חש שהוא מקבל תמורה הוגנת לעסקה.

משרד עורכי דין מוביל

ללא ספק, ליווי של משרד עורכי דין מוביל, עושה את ההבדל בעסקת מקרקעין. משרד שערך אלפי עסקאות, יודע לייצג היטב את לקוחותיו, להופיע בכל הערכאות בבתי משפט, משתתף בהשתלמויות המקצועיות, מתעדכן בפסיקה ובחקיקה באופן שוטף – ייתן את הייעוץ ברמה הגבוהה ביותר. צלצלו כבר עכשיו לטלפון 04-8662067

Exit mobile version