Site icon מקומון רמת גן

מחפשים מתנה לעובדים? 4 רעיונות מנצחים!

מארזי חורף לעובדים

credit: canva.com

מתנות קטנות (או גדולות) לעובדים הן כבר עניין שבשגרה. רוב המעסיקים כבר מבינים שעובד או עובדת שמרגישים שלחברה אכפת מהם מחזירים באותו יחס, ומתנהלים מדי יום במקסימום מוטיבציה. בהתאם ישנו רצון למצוא את המתנה הטובה ביותר עבור העובדים – ובכתבה זו תמצאו 4 אפשרויות שישמחו כל אחד ואחת כמעט.

1. סט כלי בישול

יותר ויותר אנשים נהנים להפגין כישורים קולינריים ומבלים יותר ויותר זמן במטבח. כתוצאה מכך, אחת הקטגוריות הפופולריות של מתנות לעובדים לראש השנה, לחגים אחרים וגם בנסיבות אחרות היא כלים שיעזרו להם לממש את היכולות ולהפיק מטעמים. דוגמה אחת היא סט סירים ומחבתות, סט סכיני שף תשמח גם היא את חובבי הבישול, וגם ספר מתכונים עכשווי ברוח התקופה יכול להתאים.

2. ציוד לטיולים ולפיקניקים

רעיון נוסף שיתאים בחלק גדול מהמקרים לשמש כמתנה לעובדים הוא ציוד שמשדרג פיקניקים וטיולים. האפשרויות רבות ומגוונות: צידנית (ואפשר כמובן למלא אותה במוצרים שונים), סט כוסות תרמיות, שמיכה לפיקניקים, מטען נייד כדי שאף אחד לא ייתקע עם סלולרי שהסוללה שלו התרוקנה באמצע הטיול, ועוד ועוד. בפרט מתאימה האופציה הזו כשמחפשים מארזי שי לפסח, תקופה שבה מזג האוויר מתחמם וכולנו נהנים לצאת מהבית אל חיק הטבע.

3. משחקי חשיבה

מתנה שהיא גם דרך מהנה מאוד להעביר את הזמן וגם אתגר מוחי. המגוון הרחב של משחקי החשיבה מקנה חופש בחירה ויכולת להתאים את המתנה לכל עובד או עובדת ספציפיים. מומלץ למתג מתנה זו, ובעצם כל מתנה לעובדים, וכך לחזק עוד יותר את החיבור של העובדים לחברה.

4. מוצרים לקיץ / חורף

עוד אפשרות שמספקת תועלת רבה היא מארזי קיץ או מארזי חורף לעובדים. כך לדוגמה מארז חורף מפנק יכול לכלול כרבולית, ערכה להכנת שוקו חם וספל זכוכית ממותג, ואילו לקראת הקיץ אפשר לחלק לעובדים צילייה לים, רובה מים לילדים, מגבת חוף, ערסל מים מתנפח ויש כמובן עוד אפשרויות רבות. חשוב מאוד להקפיד על איכות כל פריט ובפרט העמידות, כדי שהמתנה תמלא את ייעודה לטווח ארוך. אביב פרסום מציעה שלל מתנות אפשריות עם תוספת מיתוג בהתאמה מדויקת לכל צורך ובמחירים משתלמים.

Exit mobile version