Site icon מקומון רמת גן

מחפשים הסעות בצפון? איך בוחרים חברת הסעות

עם העומסים ההולכים וגוברים בכבישים, יותר ויותר ישראלים בוחרים להשאיר את הרכב הפרטי בבית ולהעדיף הסעות. בפרט, אזור הצפון, הדל בתשתיות תחבורה ציבורית, מהווה יעד של רבים הבוחרים בהסעות. זהו אזור פופולרי לטיולים, ולכן קבוצות ומשפחות בוחרות בהסעות על פני נהיגה לחוצה בפקקים, הוצאות דלק וחיפוש חניה באתרי הטיולים המרכזיים.

עם זאת, בעוד שנדמה שכל חברות ההסעות דומות, פעמים רבות עשויים להיות פערים משמעותיים בין חברה לחברה, והבחירה בחברה נכונה יכולה לעשות את כל ההבדל. כולנו מכירים סיפורים על חברה שלא עמדה בהתחייבויות שלה או שסיפקה שירות מאכזב, ולכן ריכזנו עבורכם מספר פרמטרים אותם אתם יכולים לבדוק בטרם אתם בוחרים בחברה, כדי לוודא שאתם בוחרים נכון.

מה חשוב לבדוק כשבוחרים חברת הסעות?

 

ראשית, הדבר הכי חשוב שעליכם לבדוק הוא הבטיחות. בסוף, הבטיחות היא מעל הכל, ומעבר לכל דבר אחר כולנו רוצים לחזור הביתה בשלום. לכן, חשוב מאוד שתבדקו שחברת ההסעות מקפידה על נהלי הבטיחות כולם. בררו על הבדיקות שעברו רכבי ההסעות, על ההכשרה של הנהגים ועל איכות הרכבים ושנת הייצור שלהם. תופתעו כמה ניתן לגלות משאלות פשוטות כגון אלו.

שנית, כדאי שתבדקו שהחברה בה אתם בוחרים קשובה לצרכים שלכם ומוכנה להתגמש בהתאם אליהם. לפני שאתם בוחרים בחברה אחת, הציגו את התוכנית שלכם לכמה חברות ובצעו השוואה. אנו ממליצים שתשאלו על אפשרויות שינוי מסלול במהלך יום הטיול ועל מידת הגמישות בזמני ההגעה והאיסוף. בסוף, המציאות משתנה וחשוב שתבחרו בחברה שיכולה להתגמש בהתאם לכך.

תמונה: canva

שלישית, היות והסעות הן פתרון אשר מיועד לספק לכם נוחות, חשוב שתבדקו שרכב ההסעה המיועד נוח ומאובזר בהתאם לציפיות שלכם. בקשו לראות את רכבי ההסעות או תמונות שלהם, וערכו בירור מה האבזור הכלול בהם. חברות שונות  מציעים אבזור שונה, ולמשל מערכת מולטימדיה לנסיעה ארוכה לצפון יכולה לעשות הבדל גדול בחוויית הנסיעה.

רביעית, ערכו השוואת מחירים בין החברות, כדי שלא יהיו לכם הפתעות לא נעימות במעמד התשלום. ודאו כי התשלום כולל מע"מ, ובמידה והסכמתם על כך מראש גם את הדלק. בין החברות עשויים להיות הבדלי מחיר לא מבוטלים, ולכן תוכלו לחסוך לא מעט כסף באמצעות השוואת מחירים פשוטה, שבטוח שווה את הזמן שלכם.

עדיין מתלבטים? צרו איתנו קשר!

 

אם אתם מחפשים הסעות באזור הצפון, או הסעות בקריות, אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר. אנו מחזיקים בניסיון של מעל 30 שנה בתחום, ומכירים את כבישי הארץ לאורכה ולרוחבה, ואת מסלולי הטיולים שבה. נשמח לעמוד לרשותכם בכל צורך ובכל שאלה, כדי שתוכלו לוודא שכל הצרכים שלכם מקבלים מענה הולם. אנו זמינים לאורך כל שעות היממה, שבעה ימים בשבוע בטלפון 048424771, או באתר שכתובתו https://hasaot.co.il.

Exit mobile version