Site icon מקומון רמת גן

מחפשים דלתות פנים?

לסוג החומרים המשמשים לייצור ועיצוב דלתות פנים יש חשיבות רבה. בעלי בתים צריכים להחליט על אפשרות החומר הטובה ביותר על מנת לוודא שהם מתקינים דלת פנים המייצגת בצורה הטובה ביותר את הבית שלהם, כמו גם משלבת את טעמם האסתטי ואת הפונקציונליות הנדרשת מהדלת.

דלתות תייר, אחת החברות המובילות בישראל לייצור ושיווק דלתות, מלווה אין ספור משפחות בבחירת דלתות פנים איכותיות במגוון סגנונות, בהתאם לעיצוב ביתם, טעם האישי והצרכים שלהם מהדלת.

קרדיט https://tayar-doors.co.il

דלתות פנים עמידות למים

בחנויות השונות ניתן למצוא דלתות פנים שמתחלקות לשתי קטגוריות- דלתות פנים עמידות למים, ודלתות פנים שאינן עמידות למים. דלתות פנים אשר עמידות למים עשויות לרוב מחומרים פולימרים כמו WPC, וגם הן מתחלקות לכמה קטגוריות- דלתות כוורת, דלתות עם פלקס בורד ודלתות פלציב. בסופו של יום, כל הדלתות הללו עשויות מכמה שכבות. השכבה הפנימית עשויה מעץ פינגרג'ויין, אשר ידוע בתור חומר גלם חזק ועמיד בפני זעזועים, עיקומים ושברים. את השכבה הפנימית מצפה חומר פולימרי בשילוב פורמייקה, כאשר שבעת הסנטימטרים התחתונים של הדלת עשויים מWPC, חומר פולימרי בלבד.

התאמת הדלתות לחדרים

בעת רכישת דלתות חדשות, חשוב לזכור כי בנוסף למראה שלהן, יש להן גם פונקציונליות חשובה שעליהם למלא. בעלי בתים צריכים לזכור שכאשר רוכשים דלת שאיננה עמידה למים, ישנם כמה שיקולים שיש לתת עליהם את הדעת.  לדוגמה, רכישת דלתות פנים שאינן עמידות למים המיועדות להתקנה בחדר אמבטיה או באזור אחר בבית בו הן חשופות ללחות רבה, עלולה להיות טעות. ניתן להשתמש בדלתות שאינן עמידות למים ואינן מצופות בחומר פולימרי לחדרים כמו חדר השינה, חדר עבודה, חדר הילדים או חדר מחשב ומשחקים.

לרכוש דלתות ייחודיות

למידע נוסף לגבי חומרים וסגנונות של דלתות פנים איכותיות ומעצובות, תוכלו להתייעץ עם המומחים של דלתות תייר בע"מ. חברת דלתות תייר היא אחת החברות המובילות בישראל בכל הנוגע לייצור ישראלי ושיווק של דלתות פנים, אשר מציעה מגוון רחב של אפשרויות לדלתות מעוצבות. אנו מספקים דלתות פנים סטנדרטיות, כמו גם אפשרות לעיצוב והתאמה אישית ברמה הגבוהה ביותר.  חייגו עוד היום *5413

Exit mobile version