Site icon מקומון רמת גן

מחלום למציאות – הדרך לעיצוב בית פרטי

סביר להניח שחשבתם, באיזשהו שלב, כמה הייתם רוצים לעצב את הבית. אולי חלמתם בהקיץ, או שאולי נתקלתם במגזין לעיצוב או בפרסומת, וחשבתם כמה נהדר יהיה לשדרג את הבית, ולממש את חלום היוקרה שלכם. אנשים רבים רוצים לעשות את השינוי המיוחל, אך אינם מצליחים, בגלל חשש אחד: הם מפחדים מהתעסקות בעיצוב פנים וחוששים שהתוצאה לא תהיה לרוחם. הסוד להצלחה הוא בחירת המעצבת הנכונה, והבנת תהליך העבודה והעיצוב.

החוק הראשון לעיצוב הבית – עבודת צוות

שבו עם עצמכם, קודם כל, ונסו להבין מה אתם בעצם רוצים. האם יש לכם חזון בהיר בראש, חלום עיצובי שהחזקתם בו מאז ומעולם, או שאולי אתם לא בטוחים בפרטים הקטנים, אבל יודעים איזו אווירה אתם רוצים בבית? בין אם יש לכם חזון ברור או תחושת בטן בלבד, תצטרכו למצוא עזרה מקצועית ולחפש את מעצבת הפנים המתאימה בשבילכם.

אחת הדרכים למצוא מעצבת פנים שתתאים לכם היא להיכנס לאתרי אינטרנט של מעצבות פנים, להתרשם מעבודות קודמות ולמצוא מישהי שמעצבת בסגנון שאתם מתחברים אליו. דרך זו אכן חשובה, ובכל מקרה מומלצת להתרשם מתיק העבודות של המעצבות והמעצבים, אך לא כדאי  להסתפק בכך. תמיד חשוב להיפגש עם המעצבת שעניינה אתכם לשיחת היכרות, בה תחלקו עימה את החזון שלכם, תסבירו מה אתם מחפשים בחלל הביתי, ותראו האם אתם באותו ראש. כדי שבהמשך הדרך תוכלו למצוא יחד את הפתרונות המתאימים לכם ביותר, חשוב שתהיה ביניכם כימיה בסיסית, ויכולת לעבוד כצוות אחד.

שקיפות, יעילות, ואמינות

לאחר שעברתם, אתם יחד עם המעצבת, את שלב התכנון בתהליך העיצוב לבית פרטי שלכם, הגיע הזמן להוציא את הרעיון לפועל. גם כאן, מעצבת הפנים בה תבחרו משפיעה משמעותית על התהליך, שכן מעצבת מקצועית תדע לקשר אתכם לקבלני המשנה, ותנצח על הכול תוך התייעצות אתכם. לכן, גם כאן, ישנן מספר דברים שכדאי לברר מראש עם המעצבת שלכם.

מעצבת טובה תדע כיצד להכווין אתכם נכון ומתוך צירוף של החזון שלכם לנסיונה המקצועי היא תוכל למצוא את כל הפתרונות העיצוביים הנדרשים, בלי לוותר על הרצונות שלכם ובצורה המתאימה ביותר לצרכים שלכם. כפי שנאמר קודם, עיצוב הבית הוא עבודת צוות, ואם בחרתם נכון, תהליך העבודה יהיה מפרה ומרחיב אופקים, ותוכלו לגלות אפשרויות חדשות לעיצוב שלא ידעתם על קיומן

כמובן שעל המעצבת להיות קשובה לאילוצים טכניים שונים,  והיא תעדכן אתכם עם אילו קבלני משנה היא מתכננת לעבוד ולמה, מה העלויות שלהם, ובאופן כללי היא יכולה לסייע לכם לעבור את תהליך השיפוצים בצורה היעילה ביותר, מתוך הניסין שלה.

עכשיו, כשתהליך העיצוב ברור לכם, תוכלו להגשים את חלום הבית המעוצב שלכם, בלב שקט.

תמונה באדיבות: pixabay
Exit mobile version