Site icon מקומון רמת גן

מומחה לקידום אתרים – כי בעסק עובדים עם מומחים!

פעם כל אדם בשבט יכול היה לכרות ענף, לשזור מיתר, ולעשות לעצמו חץ וקשת. העולם המודרני שונה למדי, ואומרים שאין יותר דברים שאדם אחד יכול לעשות בעצמו. כל המוצרים שאנו משתמשים בהם כיום מורכבים מאינספור חומרים וטכנולוגיות, כך שהתלות ההדדית גדולה מתמיד. אנחנו רשת של אנשים, ותלויים זה בזה בהכול. הרשת הזו מתבטאת בסחר בינלאומי של מוצרים וטכנולוגיה, אך גם דרך רשת האינטרנט, שם מתרחשות מרבית העסקאות בימינו. המשפט "אם אתה לא שם אתה לא קיים" מעולם לא היה נכון יותר, ובלי מומחה קידום אתרים – אתה לא באמת שם.

אנשים שמתמחים בקידום אתרים הם רבים, אך המומחים שביניהם, אלו שיכולים לקחת כל עסק, ואני מדגיש – כל עסק, ולהביא אותו לכדי מיצוי הפוטנציאל השיווקי והעסקי שלו ברשת האינטרנט, הם נדירים. כשאתם פוגשים אדם שמתעסק עם התחום הרבה שנים באופן רציף, שמסביר לכם את העובדות מבלי לייפות אותן, ונותן לכם לו"ז אמיתי ואמין לעבודה, עם התחייבות לתוצאות ספציפיות ולא מופרכות, אתם כבר בהתחלה טובה.

איך בוחרים מומחה לקידום אתרים?

לצערנו, אי אפשר לבחור בביטחון משהו שאתם לא מומחים בו, אבל בהחלט אפשר לבדוק כמה שיורת פרטים כדי להרגיש בטוחים. לפניכם כמה שאלות שכדאי להקשות בהן על האדם שמציג עצמו בתור מומחה לקידום אתרים, כדי לבחון האם הוא יודע לתת את המענה לו אתם זקוקים לצורך קידום העסק שלכם בצורה אידיאלית.

  1. כמה שנים אתה בתחום?
  2. האם אתה עושה קידום ממומן וקידום אורגני?
  3. באיזה כלים אתה משתמש לצורך קידום אורגני ואיזה לצורך קידום ממומן?
  4. האם אתה יכול להביא אותי בתוך חודשיים לעמוד הראשון בגוגל במילים התחרותיות בתחום שלי? (התשובה היא בדרך כלל לא! אם זה תחום תחרותי, בטוח שלא, ואם זה לא תחרותי, אז "אפשר לנסות!”)
  5. האם אתה יודע קוד ותכנות?

    יחצ

שאלות אלו צריכות לא רק לתת לכם תשובות חשובות שיעזרו לכם להבין מה האדם שמולכם עושה, אלא גם לפתוח שיחה ברמה שתיתן לכם תחושת בטן ואינטואיציה, האם מדובר באדם הנכון בשביל העסק שלי, שזו בסופו של דבר השאלה הגדולה שלכם.

מה חשוב לדעת?

כשאתם שואלים שאלות, כדאי לדעת קצת על התשובות מראש, בכדי לבחון את המומחה בתחומו. למשל, עדיף לקחת אדם שיודע לבצע גם קידום אורגני וגם קידום ממומן. זה יאפשר לכם יותר גמישות עם התקציב, וגם לבנות את העסק בכמה רמות. בנוסף, כדאי לדעת שאתם עם מומחה לקידום אתרים שיודע לעבוד עם כל הכלים החשובים. פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, טיק טוק, כל אלו ואחרים מהווים כלים של חובה למקדם בימינו.

בקשו לדעת והתעניינו האם הוא מציע ניטור בזמן אמת של התוצאות של מהלכי השיווק והקידום שלו, והאם הוא מציע דוחות ושינויים בזמן אמת בכדי לשפר את התוצאות והביצועים של העסק שלכם. בנוסף, חשוב לייצר לו"ז בהיר וברור בו בוחנים מחדש את האסטרטגיה ביחד, לאור הביצועים של המומחה.

Exit mobile version