מקומון רמת גן
  • דף הבית
  • חדשות רמת גן
    • חדשות דתי-חרדי
  • קהילה
    • רכילות
    • חינוך
  • תרבות
  • נדל"ן
  • ספורט
  • צרכנות
    • עסקים
    • אוכל
    • אופנה
    • הום סטיילינג ועיצוב
    • תיירות ונופש
  • דעות
    • עצה משפטית
  • יצירת קשר
  • דף הבית
  • חדשות רמת גן
    • חדשות דתי-חרדי
  • קהילה
    • רכילות
    • חינוך
  • תרבות
  • נדל"ן
  • ספורט
  • צרכנות
    • עסקים
    • אוכל
    • אופנה
    • הום סטיילינג ועיצוב
    • תיירות ונופש
  • דעות
    • עצה משפטית
  • יצירת קשר
כתבות אחרונות במקומונט רמת גן:
  • 29 מאי, 2025 קיש טבעוני חגיגי עם ירקות – הפשטידה שלא נמאסת
  • 29 מאי, 2025 84 שנים אחרי: 1 מכל 8 ניצולי הפרהוד בעיראק – מתגורר ברמת גן
  • 26 מאי, 2025 בי"ס "אושא–יחד" ר"ג זכה בפרס החינוך הארצי לשנת 2025
  • 25 מאי, 2025 מפוקח מין אותר סמוך למוסד חינוכי במרכז הארץ – ונעצר
  • 22 מאי, 2025 הוועדה המחוזית אישרה מגדל בן 50 קומות ברחוב היצירה
  • 22 מאי, 2025 "שימור לצד בינוי חדש": זה המהפך המתוכנן לרחובות הראשיים ברמת גן
  • 20 מאי, 2025 מאכלים לחג שבועות בלי גבינה – 100% טבעוני
  • 18 מאי, 2025 לזכרו של עידן קינן ז"ל: בית הכנסת שבו גדל בר"ג יעבור שיפוץ מקיף
  • 15 מאי, 2025 חברת האוטובוסים "דן" מבטיחה שיפור בשירות לבני הגיל השלישי ברמת גן
  • 26 אפריל, 2025 נערה בת 12 התמוטטה בביתה בר"ג – פונתה לבית החולים לאחר החייאה
מקומון רמת גן
  • דף הבית
  • חדשות רמת גן
    • חדשות דתי-חרדי
  • קהילה
    • רכילות
    • חינוך
  • תרבות
  • נדל"ן
  • ספורט
  • צרכנות
    • עסקים
    • אוכל
    • אופנה
    • הום סטיילינג ועיצוב
    • תיירות ונופש
  • דעות
    • עצה משפטית
  • יצירת קשר
  • דף הבית
  • חדשות רמת גן
    • חדשות דתי-חרדי
  • קהילה
    • רכילות
    • חינוך
  • תרבות
  • נדל"ן
  • ספורט
  • צרכנות
    • עסקים
    • אוכל
    • אופנה
    • הום סטיילינג ועיצוב
    • תיירות ונופש
  • דעות
    • עצה משפטית
  • יצירת קשר
ראשי » צרכנות » עצת מומחה » מומחה לקידום אתרים – כי בעסק עובדים עם מומחים!

מומחה לקידום אתרים – כי בעסק עובדים עם מומחים!

ערן הלר 16 פברואר, 2022

פעם כל אדם בשבט יכול היה לכרות ענף, לשזור מיתר, ולעשות לעצמו חץ וקשת. העולם המודרני שונה למדי, ואומרים שאין יותר דברים שאדם אחד יכול לעשות בעצמו. כל המוצרים שאנו משתמשים בהם כיום מורכבים מאינספור חומרים וטכנולוגיות, כך שהתלות ההדדית גדולה מתמיד. אנחנו רשת של אנשים, ותלויים זה בזה בהכול. הרשת הזו מתבטאת בסחר בינלאומי של מוצרים וטכנולוגיה, אך גם דרך רשת האינטרנט, שם מתרחשות מרבית העסקאות בימינו. המשפט "אם אתה לא שם אתה לא קיים" מעולם לא היה נכון יותר, ובלי מומחה קידום אתרים – אתה לא באמת שם.

אנשים שמתמחים בקידום אתרים הם רבים, אך המומחים שביניהם, אלו שיכולים לקחת כל עסק, ואני מדגיש – כל עסק, ולהביא אותו לכדי מיצוי הפוטנציאל השיווקי והעסקי שלו ברשת האינטרנט, הם נדירים. כשאתם פוגשים אדם שמתעסק עם התחום הרבה שנים באופן רציף, שמסביר לכם את העובדות מבלי לייפות אותן, ונותן לכם לו"ז אמיתי ואמין לעבודה, עם התחייבות לתוצאות ספציפיות ולא מופרכות, אתם כבר בהתחלה טובה.

איך בוחרים מומחה לקידום אתרים?

לצערנו, אי אפשר לבחור בביטחון משהו שאתם לא מומחים בו, אבל בהחלט אפשר לבדוק כמה שיורת פרטים כדי להרגיש בטוחים. לפניכם כמה שאלות שכדאי להקשות בהן על האדם שמציג עצמו בתור מומחה לקידום אתרים, כדי לבחון האם הוא יודע לתת את המענה לו אתם זקוקים לצורך קידום העסק שלכם בצורה אידיאלית.

>> להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט רמת גן וקבלת כל העדכונים ראשונים בווטסאפ, לחץ/י כאן <<
  1. כמה שנים אתה בתחום?
  2. האם אתה עושה קידום ממומן וקידום אורגני?
  3. באיזה כלים אתה משתמש לצורך קידום אורגני ואיזה לצורך קידום ממומן?
  4. האם אתה יכול להביא אותי בתוך חודשיים לעמוד הראשון בגוגל במילים התחרותיות בתחום שלי? (התשובה היא בדרך כלל לא! אם זה תחום תחרותי, בטוח שלא, ואם זה לא תחרותי, אז "אפשר לנסות!”)
  5. האם אתה יודע קוד ותכנות?

    יחצ

שאלות אלו צריכות לא רק לתת לכם תשובות חשובות שיעזרו לכם להבין מה האדם שמולכם עושה, אלא גם לפתוח שיחה ברמה שתיתן לכם תחושת בטן ואינטואיציה, האם מדובר באדם הנכון בשביל העסק שלי, שזו בסופו של דבר השאלה הגדולה שלכם.

מה חשוב לדעת?

כשאתם שואלים שאלות, כדאי לדעת קצת על התשובות מראש, בכדי לבחון את המומחה בתחומו. למשל, עדיף לקחת אדם שיודע לבצע גם קידום אורגני וגם קידום ממומן. זה יאפשר לכם יותר גמישות עם התקציב, וגם לבנות את העסק בכמה רמות. בנוסף, כדאי לדעת שאתם עם מומחה לקידום אתרים שיודע לעבוד עם כל הכלים החשובים. פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, טיק טוק, כל אלו ואחרים מהווים כלים של חובה למקדם בימינו.

בקשו לדעת והתעניינו האם הוא מציע ניטור בזמן אמת של התוצאות של מהלכי השיווק והקידום שלו, והאם הוא מציע דוחות ושינויים בזמן אמת בכדי לשפר את התוצאות והביצועים של העסק שלכם. בנוסף, חשוב לייצר לו"ז בהיר וברור בו בוחנים מחדש את האסטרטגיה ביחד, לאור הביצועים של המומחה.

אהבתם את הכתבה? לכתבות נוספות באתר מקומונט רמת גן לחצו כאן
« פוסט קודם
פוסט הבא »
‎מקומונט רמת גן rmgcity‎
פרשת השבוע: פרשת בהעלתך
כניסה:
יציאה:
תל אביב
19:30
20:31
ירושלים
19:05
20:28
חיפה
19:19
20:32
באר שבע
19:27
20:28
האתר בתהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות

אנו עושים כל מאמץ להשלים את הנגשת האתר! במידה ונתקלת בבעיה אנא פנה אלינו!

תגיות
אביהוא בן משה אופניים אור ירוק ארנונה בורסת היהלומים בחירות מקומיות ביטוח בית ספר בריאות גבעתיים הבורסה ברמת גן הספארי הפארק הלאומי התחדשות עירונית זינגר חיה מנע חיות מחמד חינוך ילדים ישראל זינגר כרמל שאמה כרמל שאמה הכהן לימודים ליעד אילני מד''א משטרה משטרת ישראל משרד החינוך מתחם הבורסה נדל''ן נופש ספורט עורך דין עיריית רמת גן עסקים פינוי בינוי קהילה קורונה רועי ברזילי רכב רמת גן תאונות דרכים תאונת דרכים תלמידים תמ"א 38
האתרים שלנו: תרבוש-פורטל תרבות ונופש למגזר הדתי | המגזר-פורטל חדשות למגזר הדתי | מודיעין | מדינט – פורטל בריאות ורווחה | החדשות הטובות בישראל | רמת גן | בת ים - חולון | גב"ש | יש''ע:שומרון בנימין וגוש עציון | במרכז- לחברי הבית היהודי | לוד | לימודים אקדמאיים בישראל | חדשות ישראל | כפר סבא | נדל"ן
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס