Site icon מקומון רמת גן

מה חשוב לדעת על קורס ברמנים?

כמה זמן אורך הקורס?
קורס ברמנים הוא לא רק אחד הקורסים הקצרים ביותר שיש, הוא גם אחד הקורסים שיכניסו אתכם לעבודה במהירות רבה.

צילום:יח'צ

קורס זה נמשך בין 10 ל-20 מפגשים בדרך כלל כאשר פריסת המפגשים תהיה שונה בין מקומות הלימוד. חלק ממקומות הלימוד יכולים לפרוס את השיעורים למשך חצי שנה, חלק יפרסו אותם למשך שלושה חודשים וחלק יעבירו את התלמידים הכשרה אינטנסיבית יותר תוך חודש ימים כאשר המפגשים יהיו ארוכים יותר.

כמה עולה קורס ברמנים?

קורס ברמנים יעלה בממוצע בין 1000 ועד 5000 שקלים. אולי הסכום הזה נראה לכם גבוה מאוד אך בסופו של דבר אם תהיו נחושים בעבודה, שכנראה תמצאו במהרה, אתם תכסו את הסכום הזה כבר בחודש העבודה הראשון. הקורס יכול להיחשב כקרוס מקצועי שישולם מהפיקדון ומקומות לימוד רבים מאפשרים לכם לשלם מהפיקדון הצבאי. המחיר משתנה בעיקר לפי עומק הקורס אך גם לפי שמו של מקום הלימוד, וכך גם המקצועיות שלו.

איפה אפשר ללמוד?

את הקורס אפשר לעבור במגוון רחב של מקומות לימוד בכל קצוות הארץ, החל מהגליל ועד אילת. חשוב לבדוק את איכותו ומקצועיותו של מקום הלימוד גם מבחינת רמת הלימוד, יעילות הקורס מול המחיר, המוניטין של המקום שיעזור לכם למצוא עבודה וכמובן פריסת השעות ונוחות הלמידה. ההתמקדות תהיה בחלק המעשי ומוטב לקרוא המלצות על המקומות שיעזרו לכם לבחור נכון. אפשר לעבור את הקורס גם בבית הספר לברמנים בר מאסטר, שהוא אחד המקומות הטובים והמוכרים בארץ.

רוצים להגשים חלום ולעמוד מהצד השני של הבר? לטיפים לבחירת בית ספר לברמנים
בכתבה הבאה ב-nana10  https://goo.gl/re6xC6

מה היתרונות של הקורס?

מה לומדים בקורס ברמנים?

בקורס ברמנים לומדים מגוון רחב של נושאים שמחולקים לתוכן עיוני ומעשי. הקורס מורכב גם מסדנאות שונות שחלקן יהיו מעשיות לחלוטין, חלקן תיאורטיות בלבד וחלקן מעורבות. למשל, סדנאות אלכוהול יסבירו לכם על המהות של אלכוהול, כיצד נוצר משקה אלכוהולי, כיצד ניתן לחזק אותו וגם קצת היסטוריה. סדנאות יילמדו אתכם מה טוב לערבב עם מה וכמובן קוקטיילים מוכרים בכל רחבי העולם, סדנאות יין ילמדו אתכם כיצד לאמוד יין איכותי וכן הלאה. כל הסדנאות כוללות כמובן גם טעימות.

למי מתאים קורס ברמנים?
קורס ברמנים יכול להתאים בעיקר לאנשים צעירים עד גיל 30 אך יש גם אנשים עד גיל 35 שעובדים בו ונהנים מכל רגע. האוכלוסייה הנפוצה היא אנשים אחרי צבא, בעיקר סטודנטים, בעיקר בגלל השעות הגמישות שמאפשרות עבודה במשמרות בלילה. העבודה מתאימה לאנשים שאוהבים אלכוהול, אוהבים לעבוד בסביבה דינמית וצעירה, אוהבים לתת שירות ולא תזיק גם עבודת ידיים טובה וזיכרון צלול.

הכתבה בשיתוף – בית ספר לברמנים בר מאסטר המוביל בישראל – www.barmaster.co.il

Exit mobile version