Site icon מקומון רמת גן

מה חשוב לבדוק לפני הזמנת הדברה?

רגע לפני שאתם מזמינים הדברה, חשוב לבדוק מספר דברים לגבי חברת ההדברה כמו גם תהליך נכון הכנת הבית לפני. מה חשוב לבדוק וכיצד תוכלו להשקיע את כספכם בחוכמה? על כך ועוד – במאמר הבא.

מתכננים להזמין מדביר? זה מה שעליכם לעשות

אין ספק כי אחת הסיטואציות המלחיצות ביותר היא הופעה של מזיקים בבית. למעשה, מדובר בתופעה אשר מתרחשת לרוב לפני ימות הקיץ, אולם לאחרונה ניתן לראות פניות של הציבור להדברה גם בכל ימות השנה. הדברה של מזיקים מתבצעת באמצעות חברת הדברה מקצועית אשר משתמשת בציוד מתקדם כמו גם בהדברה אקולוגית אשר מאפשרת לכם לחזור לבית בביטחון מלא, אולם רגע לפני שאתם מזמינים חשוב לבדוק את הפרמטרים הבאים:

ניסיון

חברת הדברה מקצועית חייבת להיות בעלת ניסיון בתחום. ככל שהחברה מקצועית יותר, כך היא תדע להתמודד עם המזיקים אשר מגיעים לבית כמו גם לספק לכם תוכנית עבודה נכונה אשר במסגרתה תוכלו להיות רגועים כי כספכם מושקע בחוכמה וכי הבית שלכם מוכן וערוך לקראת ההדברה.

אחריות

בעת יצירת קשר עם חברת הדברה, חשוב לברר האם במסגרת ההדברה אתם מקבלים אחריות, ולכמה זמן. לעיתים נדרש לבצע הדברה חוזרת בבית בעקבות חזרה של מזיקים, ולכן חשוב להבין כי קיים הבדל גם בזמן האחריות. כך לדוגמא, הדברה של מזיקים כמו ג'וקים יכולה להיות כשנה ואילו של פשפשים (אשר עלולים לחזור לאחר תקופה קצרה) האחריות לרוב היא למשך כשלושה עד חצי שנה בלבד. על כן, חשוב מאוד לבדוק כי אתם מקבלים את המענה הנדרש הן מבחינת האחריות והן מבחינת שקיפות.

הדברה. צילום: canva
הצעת מחיר

לעיתים נדרש לבצע הדברה נקודתית או הדברה כנגד כל סוגי המזיקים. חשוב לציין אילו מזיקים אתם מעוניינים להדביר, ובהתאם לכך לקבל הצעת מחיר אשר כוללת את ביצוע ההדברה בהתאם לשטח העבודה וסוג המזיקים. כך לדוגמא, הדברה של פשפשי מיטה נחשבת למורכבת במיוחד ולכן עלותה היא גבוהה ביחס לעלות של הדברת נמלים. שימו לב כי אתם מקבלים הצעת מחיר אשר תואמת את מחיר השוק, וזאת ניתן לבצע באמצעות סקירה של אתרי מדרג מתמחים.

קבלת המלצות

בדקו כי לחברת ההדברה יש המלצות מוכחות בתחום. המלצות מהוות את הדרך הטובה ביותר להגיע לבחירה נכונה, כמו גם להיות בטוחים כי אתם מקבלים שירות אך גם יחס אישי ומזמין.

צוות מקצועי

הצוות המקצועי של החברה חייב להיות מומחה בתחום, כמו גם לספק לכם הדברה ירוקה ואקולוגית. שימו לב כי החומרים בהם משתמשים בחברה מאושרים ע"י משרד הבריאות, כחלק מקדמה אשר מתרחשת בימים אלו בתחום ההדברה המתפתח. אם בעבר נדרשתם לצאת מהבית למשך שעות רבות ולהרחיק בע"ח, כיום ניתן לחזור לבית תוך שעות ספורות מבלי להבחין כי אפילו בוצעה הדברה. מדובר בחומרים לא רעילים אשר מפחיתים באופן משמעותי את מידת הנזק לסביבה, ולכן הם בטוחים לשימוש. הקפידו לבצע הדברה ירוקה וכן להכין את הבית מראש, ע"פ הוראות נציגי חברת ההדברה.

הכנת הבית

חשוב לבדוק לפני הדברה כי הבית שלכם מוכן וערוך. קודם כל, הקפידו לזרוק את כל שקיות הזבל כמו גם לפנות צעצועים, צלחות ופריטים בהם אתם משתמשים לתוך קופסאות. ככל שתבצעו את הפעולות הללו לפני הדברה, תוכלו לבנות את התשתית הנכונה לצורך הדברה. נוסף לכך, אם ישנם סדקים בבית מומלץ לאטום אותם לפני הגעת נציגי החברה, וזאת בכדי לוודא כי ההדברה תתבצע באופן מקיף ויסודי.

Exit mobile version