Site icon מקומון רמת גן

מה זה איפור מעושן?

טכניקת האיפור המעושן שולטת ביד רמה בתעשיית היופי והאיפור כבר למעלה מעשור, והמראה המעושן נחשב לטרנדי ולפופולרי בקרב כלות, מלוות של כלות, לנשים המשתתפות באירועים שונים בשעות הערב ולכל הצעירות בגילן ובנפשן היוצאות לבילויים. המאפר ומעצב השיער המוביל בישראל הכין עבורכן מדריך מקצועי על איפור מעושן.

מה זה איפור מעושן?

המקור של המראה המעושן מבוסס על המראה הייחודי והצבעוניות של העשן. הטכניקה המתקדמת לאיפור המעושן לקוחה מהמילה עשן באנגלית (Smoke), כלומר משתמשים בצלליות בגוונים כהים כמו שחור ואפור בגימור מט, כאשר הצבע השחור נמצא קרוב לקו הריסים העליונים והגוונים הולכים ומתבהרים בהדרגה כלפי מעלה כדי להשיג את האפקט המרשים הרצוי.

האיפור המעושן מתאים לכל הנשים, ולכל גווני עור הפנים. המראה המעושן מתאים בין השאר גם לכל מבני הפנים של נשים ולכל צבעי העיניים. האיפור המעושן מבטיח מראה דרמטי וייחודי, הוא מקנה לאישה המאופרת אשליה של עומק ומראה דרמטי נחשק ומלא תשוקה ומסתורין.

איך לעשות נכון איפור מעושן?

כדי להשיג את המראה המעושן יש למרוח שכבת פרמייר על כל הפנים ומעליה מורחים מייקאפ בגוון העור. כעת מורחים קונסילר כבסיס על העפעפיים ואז מיישמים שכבה של צללית כסופה מבריקה, ומטשטשים את הצללית בתנועות כלפי מעלה. בעזרת עיפרון בצבע שחור תוחמים את העיניים ומורחים צללית בגוון כהה לכיוון שקע העין. בשלב הבא מטשטשים את הצללית, מוסיפים מסקרה ואפשר להוסיף אייליינר שחור בקו הריסים להעצמת המראה.

איך מאפשרים בסגנון איפור מעושן עדין?

איפור מעושן עדין מתאים לנשים עם עיניים דומיננטיות ולנשים המעוניינות במראה טבעי ועדין יותר. כדי להשיג את המראה המעושן העדין מומלץ לא לאפר את השפתיים, למרוח שימור כסוף ולבחור קונסילר בגוון כהה בטון אחד פחות מצבע העור, ומעל מורחים קונסילר בטון אחד בהיר מצבע העור כדי ליצור מראה מואר ועדין יותר.

איפור מעושן ב-6 שלבים על פי מיקי בוגנים

הטכניקה של איפור מעושן לפי מיקי בוגנים מבוססת על 6 שלבים עיקריים:

הכתבה באדיבות מיקי בוגנים ובית הספר לאיפור שבבעלותו. בית הספר לאיפור ממוקם במתחם הבורסה ברמת גן ומציע מגוון קורסים מתקדמים לאיפור מקצועי ושלל סדנאות איפור חד יומיות.

Exit mobile version