Site icon מקומון רמת גן

מה המשמעות של המונח צ'ילר בתעשייה?

קרדיט - Freepik

מתקן לקירור נוזלים, הנוזלים יכולים להיות מים או תערובת של מים עם חומר מונע קפיאה דוגמאת גליקול.

מהן הפונקציות של צ'ילרים?

עסקים מחפשים פתרונות קירור לתהליכי ייצור. מבנים גדולים, תהליכי ייצור, מכונות בעלות קיבולת גבוהה לא יכלו להתקרר בצורה מספקת. טכנולוגיית קירור מודרנית זמינה מאז שנות ה-50, המאפשרת קירור של תהליכים תעשייתיים, הודות להתקדמות טכנולוגית שהחלה בשנות ה-50 והמשיכה אל שנות ה-2000.  שמירה על מכונות כבדות ביעילות ובפרודוקטיביות לאורך זמן מתאפשרת כיום באמצעות צילר, שמזרים נוזל.

רוב הצ'ילרים משתמשים באותו מנגנון להורדת החום. נוזל קירור הוא מרכיב חיוני מכיוון שהוא עוזר לשמור על טמפרטורות יציבות ומחזיק יותר חום מאשר אוויר או מים. הרעיון הבסיסי מאחורי צילר הוא שניתן להוריד חום מתהליך הייצור ולשחרר אותו לאוויר. הקירור עובר סדרה של שלבים בצ'ילר, המתחיל כנוזל ומסתיים כאדים. חומר הקירור, כאשר הוא עובר אידוי, מפחית את הטמפרטורה של תהליך. לאחר שעבר דרך המדחס והמעבה כדי להפוך שוב לנוזל, הוא עושה את דרכו חזרה למערכת כדי לאסוף את החום שוב.

אופן הפעולה של הצ'ילר

צילרים ניתן למצוא בתעשיית הפלסטיק, האלקטרוניקה והמזון.
לצ'ילר עם מערכת קירור מים יש את הדיוק הנדרש לקירור. אם אתם מחפשים צילרים אמינים ועמידים לתהליכים התעשייתיים במקום העבודה שלכם, ניתן למצוא את המערכות הטובות ביותר אצל קירור ארווין, המתמחים בתחום.

Exit mobile version