Site icon מקומון רמת גן

מה הם 5 הסודות של חברות פרסום באינטרנט להצלחת מותגים ועסקים

המאמר חושף את חמשת הסודות שעוזרים לחברות פרסום באינטרנט לקדם עסקים בזירה הדיגיטלית – פלטפורמות הפרסום הכי יעילות שיש והשיטות שהופכות כל קמפיין להצלחה אדירה   

עם התפתחות הזירה הדיגיטלית יותר ויותר מפרסמים פונים למרחבי הרשת כדי לקדם את העסק שלהם. השינויים המהותיים באמצעי המדיה ובשיטות הפרסום הולידו מגוון יתרונות אדירים עבורם, ואילצו את חברות הפרסום המסורתיות לעשות חישוב מסלול מחדש.

פלטפורמות פרסום חדשות כמו רשתות חברתיות, שינויים תכופים באלגוריתם של גוגל, שנחשב לשליט הבלתי מעורער של הרשת ושינויים באופן שבו המשתמשים צורכים תוכן הולידו נישות חדשות ותחומי התמחות חדשים בענף הפרסום כמו ניהול משברים, ניהול מוניטין ברשת, התמחות בחוויית המשתמש ועוד.

לפניכם 5 סודות מאחורי הקלעים של חברות פרסום באינטרנט המצליחות ביותר בישראל, שיחשפו בפניכם את השיטות המצליחות לקידום עסקים באמצעות שיווק דיגיטלי.

  1. חשיפה נרחבת למי שצריך אותך

שיטות פרסום מסורתיות כמו שלטי חוצות או מקומונים הצליחו לייצר הצלחה בימים עברו, ולמרות שגם היום הן מייצרות תוצאות, הן "מבזבזות" חשיפה רבה על קהל שאינו רלוונטי, כזה שהמוצר או השירות שמפרסמים לא נחוצים לו. הפרסום באינטרנט עושה זאת אחרת, ושם דגש על חשיפה לקהלי יעד ממוקדים, כך שאחוז מאוד גבוה ממי שנחשף לפרסום יירצה לצפות בו ולצרוך ממנו תוכן.

איך עושים את זה נכון?

על מנת לפגוע בקהלים המדויקים של המפרסם חברות פרסום באינטרנט נוקטות במספר פעולות:

  1. רדיפה אחרי לקוח פוטנציאלי

בעבר, וגם היום, חברות נהגו להפעיל סוכני מכירות ומשווקים שרדפו אחרי הלקוח במטרה לסגור עסקה. כך לדוגמה חברה שמספקת מוצרי ניידות מציבה סוכן מחוץ לוועדות של ביטוח לאומי וחברת תקשורת מנחה נציגים טלפוניים לחייג ללקוחות של החברה המתחרה כדי לשכנע אותם לעבור אליהם. השיטות הללו מצריכות הרבה מאוד כוח אדם, ומרבית המאמצים אינם נושאים פרי, כיוון שסטטיסטית הסיכויים לסגור עסקה די נמוכים, ובמיוחד כשמשווים זאת ליחס ההמרה שמקבלים מקמפיינים עוצמתיים באינטרנט.

יחס ההמרה הוא היחס שבין כמות האנשים שנחשפו לפרסום לבין כמות האנשים שיצרו קשר/ השאירו פרטים/ ביקשו מידע נוסף/ סגרו עסקה.

צילום: מאגר

מה גם בשנת 2020 עסקים הבינו שהם חייבים נוכחות באינטרנט, הדבר קיבל בוסט רציני במיוחד בתקופת הקורונה, ולכן עסקים שמוכרים מוצרים השכילו לעשות ולפתח את העסק שלהם באינטרנט. קראו עוד על חנויות וירטואליות כאן.

חברות הפרסום באינטרנט מריצות מספר קמפיינים ברחבי הרשת שרודפים אחר הלקוחות הפוטנציאליים ומשפרים את יחסי ההמרה כל הזמן.

איך עושים את זה נכון?

  1. יוצרים קמפיינים ממוקדי מטרה

שיווק דיגיטלי באינטרנט נעשה באמצעות הרצת מספר פלטפורמות מתקדמות במקביל, שמאפשרות למפרסם לבחור את מטרת הקמפיין לפי המקומות שבהם קהלי היעד נמצאים ומחכים לראות פרסומים של העסק. דרך אפיקי פרסום שונים ניתן להשיג מטרות שונות:

פרסום ממומן בגוגל:
פרסום בפייסבוק ואינסטגרם:
פרסום בלינקדאין:

לינקדאין היא פלטפורמת שיווק יעילה במיוחד עבור מי שמשווק לעסקים אחרים B2B, והיא מציעה את סוגי הקמפיינים הבאים:

  1. קידום תוכן שמקדם את העסק שלך

בטח שמעתם את האימרה "התוכן הוא המלך", וזה באמת כך, אך על מנת להביא לתוצאות הטובות ביותר חברות הפרסום הטובות ביותר מקפידות על יצירה עקבית ותדירה של תוכן יצירתי ומקורי עם ערך לגולש, כזה שירצו לצרוך ממנו עוד.

קידום תוכן יעיל הן עבור קידום אורגני (SEO) של אתר אינטרנט והן עבור הגדלת החשיפה, היקף המכירות של העסק ואיסוף לקוחות פוטנציאלים מהרשת.

כיום קידום תוכן נעשה באמצעות כל אפיקי הפרסום ברשת:

  1. תופרים לכל עסק אסטרטגיית שיווק דיגיטלי שמתאימה לו

ההצלחה של השיווק באינטרנט תלויה במידה רבה בהתאמה אישית של אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי לענף שאליו שייך העסק ואופי הפעילות שלו, למטרות וליעדים שהפרסום נועד להשיג ולתקציב שעומד לרשות הלקוח. לא כל מפרסם זקוק לכל אפיקי הפרסום שקיימים במדיה הדיגיטלית, וחברות הפרסום המצליחות ביותר הן אלו שתופרות לכל מפרסם את החליפה שמתאימה בדיוק למידות שלו- לצרכים ולמטרות שלו במסגרת התקציב שעומד לרשותו.

לסיכום,

באיתור חברת שיווק דיגיטלי לעסק חשוב לאתר חברה שמנוסה בתחום הפעילות של העסק שלך. סוכנויות בוטיק ששמות דגש על יחס אישי וחם וליווי של הלקוח לאורך כל תהליך הפרסום יכולות להניב תוצאות אדירות למי שמבקש ללכת ידי ביד עם איש מקצוע שידע לכוון ולדייק את הקמפיינים תוך כדי תנועה ולהיות שם עבור המפרסם לאורך כל הדרך, כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר.

חברת Digitwow שיווק דיגיטלי שמתמחה בקידום עסקים ברשת, נמנית בין המצליחות שבחברות פרסום באינטרנט בישראל ומצטיינת במתן יחס אישי וליווי אישי עם דגש על פרקטיקה לאינטרסים של הלקוח. החברה פועלת כעשור לקידומם של מאות עסקים וחברות במגוון פלטפורמות פרסום בדיגיטל בארץ ובעולם.

Exit mobile version