Site icon מקומון רמת גן

מה בתפריט של אולם בר מצווה במרכז?

אולם בר מצווה במרכז

קרדיט: angusevents.co.il

אולם בר מצווה במרכז – מסעדת אנגוס

בנכם חוגג ממש בקרוב את יום הולדתו ה-13, וזה סימן שחגיגת בר המצווה שלו מתקרבת. רגע לפני שמתאגדים כל המשפחה ביחד וחוגגים, צריך לבחור אולם בר מצווה במרכז שיוכל להכיל את כל המוזמנים לאירוע. המקום צריך להיות מתאים למבוגרים, ילדים ובעיקר למי שאוהב אוכל, בדגש על בשר. אם אתם עדין מחפשים את המקום המושלם, אנחנו, אנגוס מסעדה לאירועים כאן בשבילכם. עם המון סוגים של מנות בשריות (וגם צמחוניות לצמחונים כמובן), המון מקומות ישיבה וחוויה שהיא שמחה וקולינרית כאחד, אין ספק שאנחנו המקום המושלם לחגוג בו אירוע של פעם בחיים.

התפריט של אולם בר מצווה במרכז, מסעדת אנגוס, הוא שופע במנות פתיחה, מנות ראשונות, מנות עיקריות וקינוחים. מבין מנות הפתיחה, יעוררו לכם את התאבון הפרנה שלנו שהיא מאפה מרוקאי ידוע, כרוב יפני, חציל ויאטנמי, טחינה ביתית, עגבנות שוק ועוד. מהרגע שסיימנו לפתוח שולחן, עוברים למנות הראשונות. שם, תוכלו למצוא שווארמה על גחלים, פיש& צ'יפס, שמפיניון קריספי, קדירת השף ועוד המון. רגע לפני שנגמר המקום, מגיעות המנות העיקריות. מבין המנות העיקריות תוכלו למצוא אמנון טוסקנה, פרגית גריל, בקר צרפתי מסורתי, סטייק אסאדו ועוד. עבור הצמחונים והטבעונים, למה עיקרית יש פלפל ממולא אורז ויקרות ברוטב מתקתק. ורגע לפני שאתם הולכים כשאתם בטוחים כבר שנגמר לכם המקום, אנחנו פותחים שולחן קינוחים מפנק עם שלל קינוחים שקבת הקינוחים שלכם לא תבייש אתכם.

קצת עלינו מסעדת אנגוס

כשחושבים על אולם בר מצווה במרכז שמתאים לכולם, אין ספק שאנחנו מסעדת אנגוס לגמרי מתאימים. המסעדה היא כשרה, כך שזה מתאים לשומרי המסורת, ובעלת אוכל לצמחונים, טבעונים ורגישים לגלוטן. המסעדה יכולה להכיל עד 120 איש בחורף ו180 איש קיץ זכות המרפסת שלנו. המסעדה שוכנת בלב פארק המדע, על התפר בין רחובות לנס ציונה. לצד המקום יש המון מקומות חנייה שיספיקו לכולם. אם אתם רוצים לספק לבינכם חווית בר מצווה בלתי נשכחת וטעימה מאוד, אין ספק שאנחנו מסעדת אנגוס נספק לו את החוויה!

Exit mobile version