Site icon מקומון רמת גן

מה אומרים על טיול לאפריקה? כל מה שצריך לדעת

המדבר בדרום אפריקה מהווה יעד אטרקטיבי ביותר עבור טיולים. ישנם כאלה שחוששים לטייל בו שכן, לא פעם נראה כי רב הנסתר על הגלוי בו.

אולם, חשוב מאוד שתדעו שאם אתם מאוד רוצים לטייל באפריקה ולהתוודע אל כל הקסם שיש לה להציע לכם, כל שעליכם לעשות זה לארגן את הטיול שלכם בצורה נכונה, שלב אחר שלב. בהחלט לא כדאי לכם לוותר על הטיול המדובר רק בשל החששות שלכם.

מה צריך לדעת על יבשת אפריקה?

יבשת אפריקה היא למעשה השנייה בגודלה אחרי יבשת אסיה. מצפון ליבשת מצוי היום התיכון, בצפון מזרחה מצויה תעלת סואץ, ים סוף וחצי האי סיני ובדרום מזרחה מצוי האוקיינוס ההודי. ממערב היבשת מצוי האוקיינוס האטלנטי. בצפון הייבשת שורר מזג אוויר מדברי ובדרומה ניתן למצוא את יערות הגשם. חשוב מאוד לדעת כי באפריקה חיים מגוון רחב של בעלי חיים והמדבריות שבה הן ללא ספק אטרקציה של ממש עבור מבקרים מהעולם כולו. אין כמו טיולי ספארי במדבריות אפריקה לחובבי בעלי חיים. ניתן להנות מהספארי בקניה, זימבבואה או זמביה וכן מהחופים של האי סיישל.

מדוע כדאי לבחור טיול דווקא במדבר אפריקה?

אפריקה מציעה מגוון רחב של אטרקציות לכל אדם שמבקר בה. היא מציעה דיונות מדבריות מדהימות ומרהיבות ביופיין, אוכלוסייה מקומית אשר בהחלט מרתק להכיר, בעלי חיים נדירים ומיוחדים שסביר להניח שמעולם לא ראיתם. ניתן להנות כיום מטיולים שכאלה ברכבים ממוזגים נוחים או בג'יפים אשר מאפשרים להגיע גם למקומות נידחים. ניתן לטייל לבד, עם המשפחה, עם חברים או אפילו עם בן או בת הזוג. אם אתם חוששים לטייל באפריקה ללא הדרכה כלשהי, תמיד יש לכם אפשרות לבחור בקבוצת מטיילים מאורגנת אשר עתידה לטייל ביעד המדובר. ארגון של טיול קבוצתי ללא ספק יכול להקל עליכם ולאפשר לכם להנות מהטיול המדובר בצורה בטוחה ביותר.

טיול מאורגן לאפריקה

אם אתם חובבי תרבויות עתיקות ואם אפריקה מסקרנת אתכם אך אתם חוששים לצאת בה לטיול לבד, אין ספק שאתם לא צריכים לוותר על ביקור ביעד המדובר וכל שעליכם לעשות זה למצוא טיול קבוצתי מאורגן שיתאים לכם בכל היבט אפשרי, תוכלו להיעזר ברייצ'ל לדוגמה, https://travelwithrachel.co.il/ . בטיול מעין זה יש לא מעט מה לראות ועל כן, חשוב שתקפידו לבחור טיול מאורגן שאיננו מכיל קבוצת מטיילים גדולה מדי, חשוב לבחור באדם שידוע כבעל יכולת לארגן את הטיול המדובר בצורה הטובה ביותר מתוך היכרות עם האזור, עם המקומות שכדאי לבקר בהם ועוד. 

קרדיט תמונה : unsplash

אם אתם מחפשים טיול בוטיק מאורגן ואיכותי למדינות מזרח אפריקה, כדאי שתכירו את רייצ'ל לוי אשר בונה ומתכננת טיולים מעין אלה הכוללים את קניה, אוגנדה, טנזניה וזנזיבר. החיבור של רייצ'ל עם אפריקה החל במהלך שליחות שהיא הייתה בה במקום עם משפחתה. שם היא גילתה את הקסם של היבשת המדוברת וכן יצרה קשרים ולמדת את השפה.  המטרה העיקרית של רייצ'ל היא להפוך את המסע של כל אדם לכמה שיותר חוויתי ואותנטי ולתת לו טעימה מעולם חדש ומיוחד. היא מעבירה לכל מטייל את האהבה שלה ליעד זה באמצעות סוגים שונים של שירותים ובהתאמה מלה עבורו. על כן, כל שנותר לכם זה לארגן קבוצת מטיילים המעוניינת להנות מהיעד המדובר ולפנות אליה.

 

Exit mobile version