Site icon מקומון רמת גן

מהם היתרונות של דף נחיתה

אם אתם בעלי עסק, סביר להניח שיצא לשמוע על דפי נחיתה. אם טרם יצא לכם לשמוע על כך ואתם לא בטוחים שאתם יודעים במה מדובר ואיך זה יכול לסייע לכם לקידום העסק, הנה חומר קריאה במיוחד עבורכם.

דף נחיתה הוא עמוד אינטרנטי מעוצב, אליו "נוחתים" הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. בדף הנחיתה הלקוחות הללו שלכם יכולים לקבל מידע, להשאיר פרטים ואפילו לרכוש את המוצרים או השירותים הספציפיים אותם תרצו לקדם. דף הנחיתה הוא מאוד ממוקד וחייב להיות מעוצב, מתוכנן ומתוכנת עבור מטרה אחת ספציפית.

אתם לבטח שואלים מה ההבדל בין דף הנחיתה לאתר שלכם? ולמה בכלל אתם צריכים אותו. אז הנה כל השאלות שמעניינות אתכם ויותר מכך – התשובות.

אז מה מהם למעשה דפי נחיתה? למה הם טובים? מה ההבדל ביניהם לבין אתר אינטרנטי רגיל? ובאילו מקרים עדיפי דפי נחיתה על פני האתר שלכם?

ריכזנו עבורכם 5 יתרונות עיקריים של דפי נחיתה, שממש שווה לכם להכיר!

  1. תוכן ממוקד קמפיין – היתרון הראשון והמשמעותי של דפי נחיתה הוא ללא ספק התוכן הברור וממוקד המטרה הנמצא בתוכם. ישנם מספר סוגים ומטרות לדפי נחיתה, שלכל אחד מהם תכלית שונה. בין הסוגים השונים תוכלו למצוא דפי מכירה, דפים שמטרתם איסוף לידים (לקוחות פוטנציאליים) ודפים אינפורמטיביים בלבד. מכוון שמדובר ב- one pager עמוד אחד שאינו מוביל לשום מקום, התוכן באותם דפים חייב להיות ממוקד, ברור וענייני על מנת להניע לפועלה והמרה.

    צילום: דיפוזיט פוטו

  2. איסוף לידים ומכירה – דף נחיתה איכותי ממיר טוב יותר מאתר אינטרנט. מכוון שמדובר בעמוד אחד ממוקד ותיבת השארת הפרטים או הסליקה נמצאים ממש מול עיני הגולש, אחוזי ההמרה גבוהים מאוד! זוהי גם המטרה העיקרית של דפי נחיתה, להבדיל מאתר האינטרנט שלכם, שהוא מאוד אינפורמטיבי וכללי. הדף ישמש אתכם עבור קמפיינים בהם המטרה היא איסוף לידים או הרשמה. הם יהיו פשוטים ונוחים לשימוש ויקדמו בהחלט את המטרה שלכם.
  3. פשוט ונוח לשימוש – היתרון השלישי הוא עיצוב חכם ואיכותי של דף נחיתה שיסייע לגולשים ולמבקרים בדף שלכם להמיר ולהשאיר פרטים, ולכם למכור את המוצר שלכם בקלות רבה יותר. חשוב לזכור שליד חם שנכנס הוא לקוח פוטנציאלי שכבר עשה את "חצי הדרך" אליכם, לכן שיחת המכירה במקרים האלה צריכה להיות נכונה ומותאמת לצרכי הלקוח. מכוון שמדובר בעמוד אחד, הוא צריך להיות ברור, בעל מוקדי עניין ברורים, שבהם תוכן בעל כותרות בולטות ותיבות השארת פרטים או סליקה, בעמודי המכירה למיניהם.
  4. זמני הקמה ועלויות – ההבדל הרביעי והמשמעותי בין עיצוב והקמת דף נחיתה לעיצוב והקמת אתר אינטרנט הוא משך הזמן הדרוש להקמתו וכמובן מחירו. דף נחיתה הוא פשוט יותר מבחינת מורכבות וזמני העיצוב וגם מבחינת התכנות. מכוון שמדובר בעמוד אחד בלבד ולא באתר המסועף לעשרות עמודים, מכאן גם שמחירו זול יותר, המאפשר הגדלת הכנסות בהוצאה כלכלית פחותה. הפשטות שבתכנון ובביצוע של דף נחיתה, מבלי להתפשר על איכותו, מוזילה עלויות משמעותית ומאפשרת לכם להתחיל לקדם את העסק שלכם תוך זמן קצר בלבד.
  5. ציון גבוה בקמפיינים של גוגל אדוורדס – גוגל אוהב דפי נחיתה. כמה אוהב? כל כך עד שהוא מסייע בהפצתם ובקידומם על פני אתרים מקודמים, בעלי אותם נושאים. שווה לא?!

שורה תחתונה, שווה לחשוב פעמיים בעניין אחד בלבד – מיהו המעצב והמתכנת שבונים עבורכם את דף הנחיתה ואיך אתם בטוחים שאלו הם אנשי המקצוע הטובים ביותר לביצוע המשימה הזו.

המאמר נכתב ע״י חגית דמתי – סטודיו Web The Net מומחים בבנייה ועיצוב אתרים – 073-272-4051

 

Exit mobile version