Site icon מקומון רמת גן

מהי חדלות פירעון בשבילכם?

תמונה: shetterstock

פשיטת רגל – ניהול של משק בית או עסק, הוא כבר לא משימה קלה. אתם מתמודדים עם לחצים ואתגרים כלכליים רבים ולפעמים המשאלה בלב היא "לסגור את החודש". היום, יותר מאי פעם, רואים את הקושי של אנשים רבים להתמודד עם יוקר המחיה וההוצאות הרבות למול גובה ההכנסות, עד לרמה שבה אתם לא מצליחים לשמור על תזרים חיובי, ולאט לאט נוצרים חובות אשר הולכים וגדלים עם השנים.

חדלות הפירעון היא אירוע שמתרחש בחיים האמיתיים, כשאתם לא מצליחים לנהל שגרת חיים כלכלית נורמטיבית. לפני פתיחת מחול השדים של הליכי גבייה, עיקולים והגבלות, טוב תעשו אם תפנו לעזרתו של עורך דין חדלות פירעון ותוכלו לקבל ממנו ייעוץ פרטני המותאם למצבכם הכלכלי ונסיבותיכם האישיות.

היכולת לשאת ולתת עם כל הנושים שלכם

הוצאה לפועל – היתרון בהליך חדלות פירעון הוא העובדה שמכאן והלאה, ההתנהלות מול הנושים היא התנהלות מאוחדת ואין צורך להתנהל מול כל אחד ואחד מהם בנפרד. כמובן שבתקופה הזו שאתם נמצאים בהליך חדלות פירעון, יש הגבלות שמונעות מכם לבזבז כספים מיותרים או ליצור חובות חדשים כמו הגבלה על היכולת להחזיק כרטיסי אשראי או איסור על יציאה מהארץ, אבל צריך להבין שזוהי פגיעה מינימלית בחירות שלכם על מנת שתוכלו בעתיד לצבור את הזכויות שלכם במלואן ולחזור לחיים נורמטיביים אחרי קבלת צו ההפטר. כך שצריך לאזור את כל הכוחות ולשים מטרה מול עינכם- לסיים עם החובות אחת ולתמיד.

לא בורחים- בוחרים!

חדלות פירעון – חוסר היכולת לייצר תזרים כספים, הוא מצב שאין מקום להתמהמה בו. אתם צריכים לפעול בנחישות ולפנות לעזרתו של עורך דין לחדלות פירעון שילווה אתכם בצורה הכי טובה שיש. ההסתכלות על הבעיה בעיניים, היא הצעד הראשון לקראת החזרה לחיים נורמטיביים. אל תברחו- תבחרו בחיים טובים שמגיעים לכם!

המאמר בחסות חדשות bignews

 

Exit mobile version