Site icon מקומון רמת גן

מהו טיפול הקפאת שומן?

טיפול הקפאת שומן הוא טיפול אשר מטרתו היא צמצום השומנים בגוף אשר יכולים להיות באזורים שונים: בבטן, בירכיים, במותניים, בגב ובזרועות. אפשר לבצע שינויים תזונתיים ולהתעמל ולהגיע לתוצאות יפות של מראה הגוף, אך לא תמיד הדבר אפשרי או לחילופין לא תמיד התוצאות יספקו אותנו.

הדיאטות השונות יכולות להציע לנו תזונה שבעיקרה מגבילה אותנו ממאכלים מסוימים. אלו שלרוב אנו אוהבים ולכן פעמים רבות השינוי פשוט לא עובד. כמו כן, הגעה לאימונים באופן קבוע לא תמיד אפשרית, במיוחד אם חיינו עמוסים או אם לא התעמלנו זמן רב. בנוסף, לא תמיד נקבל תוצאות כמו שאנחנו יכולים לקבל בטיפולים של הקפאת השומן.

מהי הקפאת שומן?             

הקפאת שומן היא טיפול המתבצע על ידי מומחה בתחום. המטרה של הטיפול היא להפחית את השומנים וכל זאת בטיפולים קצרים שאינם פוגעים באורח החיים. הטיפול יכול להעניק תוצאות במהירות יחסית, הוא לא פוגע בשגרת היום-יום, אינו דורש תקופת התאוששות והוא מותאם באופן אישי.

צילום: יחצ

ההקפאה עצמה נעשית באמצעות מכשיר ייעודי לכך. הידיות של המכשיר מבצעות פעולת יניקה של ריכוזי השומן במקום המיועד לכך וכל זאת בטמפרטורה של מינוס שמונה מעלות. על שכבר העור מונחת יריעת הגנה והמיקום בו מוכנסות הידיות הוא מדויק ותואם לבקשה האישית שלנו. כלומר, חשוב מאד להבין כי לא מדובר על הקפאת שומני הגוף כולו אלא בטיפול מדויק וממוקד.

משך הטיפול ומגבלות

כל טיפול נמשך כ-70 דקות ונדרשים לרוב בין שניים לשלושה טיפולים על מנת לטפל באזור אחד בגוף. הפעילות של הטיפול עצמו גורמת לפגיעה בתאי השומן ובכך להרס שלהם. כיוון שהתאים עצמם נהרסים ומתפרקים, את התוצאות ניתן לראות כחודשיים עד שלושה מרגע התחלת טיפול הקפאת שומן.

מספיק טיפול אחד כדי שהשינוי יבוא לידי ביטוי בחודשים לאחריו. עם זאת, ההמלצה באופן כללי היא לבחון מהו מספר הטיפולים הנדרש לכל אזור. כמובן, אין תשובה אחת וזאת כיוון שאנחנו שונים זה מזה וכל אחד מציב לעצמו מטרות שונות. טיפולי ההקפאה של השומנים יכולים להסתיים לאחר הטיפול הראשון או לאחר שלושה, כאשר בין הטיפולים יש להמתין כשלושה חודשים.

היכן כדאי לעבור הקפאת שומן

מעבר לקבלת ההחלטה כי ברצוננו לעבור טיפול הקפאת שומן, נצטרך גם להחליט היכן לעבור את הטיפול. הגורם המטפל חייב להיות גורם שאנחנו מאמינים בו ובניסיון שלו. חשוב מאד לשאול מראש את כל השאלות הרלוונטיות, לשים לב כי קיבלנו את כל התשובות וכן לוודא כי נוכל לפנות אל המרפאה גם בתום הסיום.

נקודה נוספת שיש לבחון בחיפוש אחר גורם מטפל היא הנוחות האישית שלנו. אנחנו חייבים להרגיש בנוח להגיע אל המקום שמבצע את טיפול הקפאת השומן ולשם כך עלינו להסתכל על המרפאה ולהתרשם גם ממנה.

Exit mobile version