Site icon מקומון רמת גן

מדריך לפתיחת עסק מניקור פדיקור בבית

נעמי קמפבל דוגמנית אשה .צילום עמיעד טאוב

העצמה נשית כבר מזמן איננה ביטוי ריק מתוכן ונשים רבות נוטלות יוזמה ומקימות עסקים משלהן. הביקוש לשירותי טיפוח ויופי הביא להקמת עסקים חדשים כגון עסקי מניקור פדיקור. אם גם את מבקשת להגיע לעצמאות כלכלית, אם גם את אוהבת להיראות מטופחת ולהפיץ את בשורת הטיפוח, תוכלי למצוא תועלת במדריך שלהלן – מדריך לפתיחת עסק מניקור פדיקור בבית.

צעד ראשון – קורס מניקור פדיקור מקצועי

הצעד הראשון שיש לעשות עוד לפני שרוכשים מעמד ללקים או כל ציוד אחר הינו להשלים פערים בידע הדרוש. בדרך כלל, אישה שפותחת עסק מסוג זה יודעת כבר דבר או שניים אודות טיפוח, מניקור, פדיקור, לקים ותכשירים שונים. יחד עם זאת, כדי להעניק שירות מניקור פדיקור בצורה המקצועית ביותר יש צורך להשתתף בקורס מקצועי מוכר. בקורס זה מקבלים את הידע הנחוץ לצורך הענקת טיפולי הטיפוח בידיים וברגלים, בציפורניים, בצורה הנכונה, המדויקת והמקצועית. איך מוצאים קורס כזה? כדאי להעדיף קורסים שמתקיימים בבתי ספר מוכרים למקצועות הטיפוח והיופי ואשר קיבלו הכרה של משרד העבודה.

צעד שני – הכנת מקום מתאים

פתיחת עסק של מניקור פדיקור מצריכה ציוד מקצועי כגון שולחן לבניית ציפורניים. יחד עם זאת, עוד לפני שרוכשים את הציוד הדרוש, כדאי לתת את הדעת על הכנת מקום מתאים שבו ניתן לקבל את הלקוחות. חשוב לזכור – הלקוחות שמגיעים מצפים לאווירה מקצועית ואי אפשר להעניק את הטיפול הרצוי על הספה בסלון או בחדר עמוס בצעצועים של הילדים. יש צורך לארגן חדר נפרד או לכל הפחות פינה נפרדת. כדאי שבפינה הזאת תהיה תאורה מתאימה, אולי גם חלון. חשוב שתהיה אסתטיקה גבוהה, פרחים, מעט קישוטים, שטיח נאה. בשלב זה, כאשר ברור היכן ימוקם אזור הטיפולים והטיפוח, ניתן להמשיך הלאה, בדרך לעסק משלכן.

צעד שלישי – רכישת הציוד הנחוץ

אשת מקצוע המעניקה טיפולי מניקור פדיקור זקוק למגוון רחב של לקים? התשובה ברורה – בוודאי. צריך, אם כן, לרכוש לטובת העסק מעמד ללקים מכובד. במעמד כזה ניתן למקם את כל המגוון הרחב של הלקים, את כל הגוונים השונים, בצורה קלה לגישה ואסתטית מאוד. והאם ניתן להעניק את הטיפול המקצועי על גבי שולחן רגיל? בוודאי שלא. לכן, יש צורך לרכוש שולחן מניקור ראוי לשמו. גם תאורה מקצועית לעבודה חשוב שתהיה, עדיף גוף תאורה עם לד. בנוסף, חשוב לרכוש מכונה איכותית לייבוש לק, כיסא טיפולים מצוין וכמובן גם סטריליזטור. גם ציוד לשיוף ציפורניים דרוש וכן גם תכשירים לטיפוח.

צעד רביעי – פתיחת תיק עסק

הצעד האחרון לפני שאפשר ממש להתחיל לעבוד הינו פתיחת תיקים ברשויות המס. צעד זה, שניתן לבצע בסיוע יועץ מס או רואה חשבון כולל פתיחת תיק במס הכנסה, פתיחת תיק במע"מ (למי שרוצה להיות עוסקת מורשה) וכן דיווח לביטוח לאומי על פתיחת העסק.

Exit mobile version