Site icon מקומון רמת גן

מדריך בחירת מקדם אתרים ב-2023

כל התחום הזה של קידום אתרים הוא נושא מאוד דינמי שמשתנה כל הזמן. הכללים של גוגל הם אולי כללים פחות או יותר קבועים אך גוגל משנה את דעותיה ומחליפה את שיטותיה מידי פעם מה שמחייב אתכם מנהלי האתרים לדאוג לכך שהאתר שלכם יקבל בכל זאת את הקידום הנכון והמקצועי ביותר עבורו כאשר המטרה היא כמובן להביא אותו למקום טוב יותר מבחינת הדרוג של גוגל.

אז כשאתם באים לחפש מקדם אתרים לאתר שלכם שמשום מה (משום מה?) נפל ושקע אי שם בתהומות גוגל, אתם צריכים לבדוק מהי הסיבה ומה בעצם קרה עם האתר שלכם מה שיסייע לכם להביא לתקומה שלו ולצמיחה שלו מחדש. איך כל זה יקרה? איך תבדקו את העניין?

כאן בדיוק נמצא המקום של מקדם האתרים.

לו רק תפנו אל מקדם אתרים מומחה ובעל שם שיש לו את המקצועיות, יש לו את הניסיון ויש לו את היכולת לאתר את נקודות התורפה של האתר ולהבין מה בעצם 'דפק' את הדירוג שלו ובהתאם לכך הוא גם יוכל לבנות תוכנית קידום שתשקם את האתר.

איך בוחרים מקדם אתרים ב2023?

הבינה המלאכותית משתלטת על החיים שלנו ורבים צופים את סופה של גוגל. אנחנו לא נהיה כל כך פסימיים אך כן נוכל לומר כי על פי מה שנראה כרגע בשטח, כל ההתנהלות בתחום הזה של אתרים, קידום אתרים ובכלל חיפושים בגוגל אחר מידע באתרים ישתנה. אם אפשר לקבל את כל המידע בלי להזדקק לאתרים עצמם, למה שיהיה בכלל צורך בקידום שלהם? אז האמת היא שלא נוכל לדעת בדיוק לאן פנינו מועדות כי כל הנושאים הללו נמצאים איכשהו בתחילת דרכם ונעשית עבודה רבה מתחת לפני השטח מצד כל הנוגעים בדבר. מה שיהיה לבסוף בינתיים נסתר מעינינו. עם זאת נוכל בהחלט לומר כי נכון לעכשיו, כל מי שיש לו אתר, אמור לדאוג לקידום שלו באמצעות הכלים שנמצאים כרגע בידי מקדמי האתרים.

זה בעצם כולל את כל הכלים בהם השתמשנו עד כה שזה ריענון האתר בטקסטים חדשים, סרטונים, תמונות, שתילת קישורים במקומות מתאימים, החלפת קישורים עם קולגות, עיצוב מוקפד של האתר וכן הלאה.

קידום אורגני מול קידום ממומן

נכון לעכשיו, עדיין אפשר לומר כי הקידום האורגני הוא זה שעובד אך זאת רק אם אכן פועלים על פי טעמו של גוגל. רק אם הוא אוהב את הקידום והוא נעשה על פי הכללים שלו, זה יעבוד בשטח.

מעבר לכך יש את הקידום הממומן ואת הקידום הדיגיטלי שהוא בדרך כלל עובד כפי שהוא אך כמובן שזה מחייב תשלום קבוע לגוגל. ברגע שאתם לא משלמים אין לכם כלום באוויר.

אז הבנתם כמה העניינים מסובכים והם רק הולכים ומסתבכים עוד ועוד עם הזמן. חברות קידום מנוסות ומקצועיות יעשו לכם סדר בדברים.

 

Exit mobile version