Site icon מקומון רמת גן

מדוע רמת גן עולה כפורחת? התשובה טמונה בנדל"ן

ממושבה חקלאית שהוקמה בשנת 1921 הפכה רמת גן לאחת הערים הבולטות והמבוקשות במדינת ישראל כאשר היא חולשת על שלוש עשרה דונמים ומונה מעל מאה וחמישים אלף תושבים. אין ספק כי אחת מנקודות החוזק של העיר רמת גן היא סמיכותה לתל אביב והנגישות במעבר בין השתיים, המתאפשר בקלות גם באופן רגלי. גם נוכחותם של מוקדי תרבות, כלכלה וספורט בעיר מעלים את ערכה –  וכמובן העובדה כי הבורסה לתכשיטים יושבת בשטחה, וכן הספארי, אצטדיון רמת גן, אוניברסיטת בר אילן, הפארק הלאומי ומוקדי בילוי ותרבות נוספים – נותנים לה נקודות זכות נוספות.

נכסי הנדל"ן ברמת גן הם בין הנכסים המניבים בארץ, ומשקיעים רבים בנכסים בעיר מדווחים על תשואה גבוהה משמעותית מהשקעות נדל"ן אחרות, בין אם מדובר בדירות ונכסים לצרכי מגורים ובין אם לצרכים עסקיים. העיר מציעה מבני תעשייה ומבני משרדים רבים, המהווים את לב לבה של תעשיית המסחר, ההייטק והשירותים העסקיים בישראל. עורך דין מקרקעין המלווה עסקאות נדל"ן ברמת גן מדווח על עלייה בת עשרות אחוזים ברכישת נכסים להשקעה בעיר וזאת לצד תשואה מובטחת וחוזים ארוכי טווח הנחתמים כבר במעמד עסקת הרכישה, ונועדו להבטיח למשקיע תשואה מניבה לאורך זמן.

בין הפרמטרים ההופכים את רמת גן לעיר המהווה מוקד משיכה למגורים בעבור זוגות צעירים ובעלי משפחות הן אפשרויות התעסוקה המגוונות בעיר. רמת גן היא בין הערים בעלות אחוזי האבטלה הנמוכים בישראל, וזאת הן בזכות קרבתה לערים אחרות במרכז ונגישות תחבורה אופטימלית והן בזכות התעשייה והמסחר הענפים המתקיימים בה. גם החינוך בעיר בולט לחיוב כאשר המוסדות החינוכיים שבה מובילים שנה אחר שנה את טבלאות ההישגים והמצוינות של משרד החינוך ושל גורמים נוספים החוקרים את התחום.

עסקאות נדל"ן, בין אם מדובר ברכישת דירה לצורך מגורים ובין אם ברכישת בניין משרדים לצרכי השקעה ותשואה, הן העסקאות היקרות ביותר שיקיימו מרבית האנשים בחייהם. עסקאות אלו מחייבות מחקר מוקדם על הסביבה ומאפייניה, סקר שוק מקיף, בחינת אפשרויות המימון ועלויות ההלוואה ו/או המשכנתא הנדרשת והתנהלות משפטית אל מול חוזים מורכבים ובעלי משמעויות רבות. לעסקאות אלה נכון להיכנס בליווי עורך דין מקרקעין מומחה, אשר זהו תחום עיסוקו המרכזי, ויוכל להעניק ליווי מקצועי והגנה משפטית לאורך כל שלבי ההתנהלות ועד לחתימת החוזה.

נדל"ן. צילום באדיבות: pixabay

ליווי של עורך דין מקרקעין נדרש הן בעבור המוכר והן בעבור הרוכש, כאשר כל אחד מן השניים רוצה להבטיח שמירה מלאה על זכויותיו, את בהירות חוזה העסקה ומשמעויותיה וקבלת שירותים משלימים בייצוג אל מול רשויות המס, מנהל המקרקעין, לשכות הרישום, הרשות העירונית וכדומה. ייצוג זה מתאים ונחוץ הן בעסקאות ייזום והשקעה, הן ברכישת דירת מגורים מקבלן והן ברכישה של דירת מגורים מיד שנייה. חיסכון בייעוץ משפטי הוא חיסכון בידע אשר לטווח הארוך עשוי להיות מתורגם לכסף רב.

Exit mobile version