Site icon מקומון רמת גן

מדוע לצאת עם כל המשפחה לחופשה בוילה באילת?

צילום: עמיעד טאוב

כאשר אנו חושבים על חופשה בישראל – סביר להניח שהמילה הראשונה שעולה לנו בראש, זה "אילת". ויש לכך אינספור סיבות מוצדקות. נסיעה לאילת זה הדבר הקרוב ביותר הקיים לחופשת פנים המרגישה כמו טיסה לחו"ל. יכול להיות שזה קשור בהיעדר המע"מ, או בכך שהים של אילת הוא לא הים התיכון שאליו אנו רגילים, ויתכן שזה בגלל האטרקציות המיוחדות שיש במקום זה שנים ארוכות – הדולפינריום, בתי הספר לצלילה וספורט ימי אחר שנמצא בשיא פריחתו באילת. גם שאר האטרקציות האופייניות לעיר נופש תורמות לפופולריות של העיר: קולנוע חדשני, קניונים ענקיים, טיילת יפיפייה ומראות קסומים המשלבים ים, הרים ונוף מדברי.

באתר וילה דילס תוכלו למצוא דילים לוילות באילת במחירים מוזלים מאוד!

הוילות – יתרון ענקי נוסף של העיר אילת

לאורך שנים ארוכות למשפחות המעוניינות ליהנות מזמן איכות באילת הייתה פחות או יותר אופצייה אחת – חדר בבתי מלון. עם זאת, פעמים רבות מדובר בפיתרון יקר וכלל לא יעיל, בעיקר עבור משפחות גדולות. הסוויטות, גם הגדולות ביותר, לא תמיד מעניקות מספיק פרטיות, לא להורים ולא לילדים. ופעמים רבות החופשה הייתה מסתכמת בכך שכל בני המשפחה פשוט מסתובבים באזורים שונים בבית המלון, ורוב הזמן מבלים עם אנשים זרים. נשמע מוכר? אין ספק, הדרישות של המשפחות הישראליות עלו בצורה משמעותית בשנים האחרונות, ותחום המלונאות לא ממש מספק להם מענה הולם.

הוילות, לעומת זאת – הפכו לפיתרון האטרקטיבי ביותר לחופשה משפחתית שמרגישה כמו התגשמות של חלום, עבור כל אחד מבני המשפחה. הייחודיות של וילה טמונה בעובדה שכל אחד יכול למצוא בה משהו חלומי ובלתי נשכח. יש את אלה שיבלו את כל ימיהם בחופשה בבריכה, אחרים יעדיפו להשתזף במיטות השיזוף (בשקט המופתי שליד הבריכה הפרטית, ולא ברעש של שאר המתארחים בבית המלון), בעוד מישהו אחר יבלה את זמנו באטרקציות העיקריות של העיר אילת וגם צפונה, בטרקטורונים, במצפה רמון ובאטרקציות נוספות שנמצאות במרחק נסיעה קצר מאילת.

האם וילות משתלמות מבחינת מחיר?

בילוי בוילה נשמע טוב מדי מכדי להיות אמיתי? אין סיכוי שמדובר בנופש משתלם מבחינת מחירים? האמת הפשוטה היא שכאשר מחלקים את העלויות של חדרי בית מלון נפרדים לעומת התשלום היחיד ללילה בוילה – מדובר בהשוואה לטובת הוילה, בעיקר כאשר מתארחים בה עם אנשים רבים, או לחילופין – כאשר מדובר בוילה קטנה יחסית המתאימה בול למספר הנפשות של משפחתכם. כמו כן, המחיר כולל גם את הבריכה ומתקני הספא השונים (בכל וילה יש ג'קוזי ולעיתים גם סאונה שלא צריך לחכות בשבילה בתור ולשבת עם אנשים זרים). בנוסף, הוילה מעניקה חופשה פעולה רב וניתן לנהל את התקציב באופן הרבה יותר גמיש. בגלל שבוילה יש את כל מה שדרוש לבישול נוח, ניתן לחסוך רבות על ארוחות בחוץ, ולרכוש מצרכים בעיר (בלי לשלם מע"מ!).

האם ניתן למצוא דיל לוילה באילת מהיום להיום?

בכל רחבי אילת ניתן למצוא סוגים שונים של וילות. חלקן נמצאות בשכונות מגורים וקרובות לטיילת, חלקן מרוחקות, אך בגלל שמדובר באילת – כל נקודה שבה תמצאו את וילת החלומות שלכם תמיד תהיה מספיק קרובה לכל נקודות האטרקטיביות ביותר. המבחר הרב, האפשרות למצוא דילים של הדקה ה-90 מעניקה חופש אינסופי לביטוי עצמי במסגרת המשפחתית והאישית כאחד. כל המתואר לעיל תורם לכך שבילוי משפחתי באילת זה הסטנדרט החדש לחופשות משותפות של משפחות קשובות, מאוחדות ומאושרות, שמוצאות את האיזון המושלם בין להיות ביחד לבין ליהנות בנפרד, מתוך הבנה הדדית, סובלנות והכלה אינסופית. אם גם אתם משפחה כזאת – חופשה בוילה באילת זה בדיוק מה שדרוש לכם השנה!

Exit mobile version