Site icon מקומון רמת גן

מדוע המשטרה לא טורחת לחקור חשד לפדופיל שמסתובב בפארק מרום נווה?

לפני שבועיים, מעיין ערן-משה ובנה בקטן נכנסו לשירותים הציבוריים בפארק מרום נווה. לפתע קלטה מעיין אדם חשוד שמצלם אותם ובורח. כל פניותיה למשטרה ולאחרים על הביטחון בפארק לא נענו עד עכשיו – עכשיו עדכנו אותו שהתיק כבר נסגר.  

לפני כשבועיים פרסמה מעיין פוסט כואב ומדאיג בקבוצת "אמהות רמת-גן" בפייסבוק. בפוסט פירסמה מעיין את השתלשלות אירועי אותו היום בפארק הציבורי במרום נווה ואנו נביא לכם את לשון ההודעה:

" לצערי נאלצת לשתף בחוויה מאד לא נעימה שקרתה לי היום בפארק מרום נווה. היום בסביבות השעה 17:30 הגעתי עם בני הקטן, נכנסו לשירותים שם ביחד כאשר פתאום קלטתי מישהו סוטה מצלם אותנו מתוך התא שליד עם פלאפון ישן!! מיד יצאתי מהתא נעמדתי מולו והתקשרתי למשטרה אך בינתיים הוא הצליח לעבור לתא המרוחק יותר ולברוח בריצה.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט רמת גן<<

מדובר בבחור צעיר בסביבות גיל 18, חרדי שהיה לבוש בחולצה לבנה ומכנסיים שחורות, היה עם משקפיים, שיער קצר בעל גוון עור שחום.

פארק מרום נווה ברמת גן. צילום: דר' אבישי טייכר, מתוך אתר פיקיויקי

למשטרה לקח הרבה זמן להגיע וגם כשהגיעו התקשו למצוא את המקום המדוייק בפארק…בינתיים פניתי לשיטור העירוני של הפארק, הם אמרו שיש ליד השירותים מצלמות אך הן חדשות ולא מחוברות – לידיעתכם.

השוטר שהגיע לאחר שעתיים שלמות צילם את הזירה ולקח ממני פרטים ולאחר מכן המליץ לי לנסוע להגיש תלונה במשטרה על מנת שיוכלו לעשות שימוש במצלמות היציאה מהפארק.

אנא היו עירניות, זה יכול לקרות בכל שעה, לא רוצה לחשוב בכלל מה היה קורה אם היה מדובר בילד או ילדה קטנה."
פנינו למעין, וזה מה שהיה לה להגיד על המקרה: "המקרה קרה ביום חמישי ב21.6. יום למחרת, ביום שישי, הגשתי תלונה במשטרת גבעתיים שהועברה למחוז דן. ביום ראשון התקשרתי לזיהוי פלילי על מנת לבדוק אם רוצים לזמן אותי לזיהוי אלבום תמונות מכיוון שראיתי את האדם ואני יכולה לזהות אותו. נמסר לי שהחוקר שמטפל בזה שמו מנחם פינטו אמור ליצור איתי קשר אך לא הצלחתי להשיג מענה אנושי. ביום חמישי 28.6, שבוע בלבד לאחר המקרה וכשנראה שלא נעשו נסיונות מינימליים לאיתור החשוד, קיבלתי הודעת סמס שהתיק נסגר מסיבה: 'עבריין לא נודע'."
פנינו למשטרת ישראל לקבלת תגובה, אך עד רגע זה טרם התקבלה. לכשתתקבל תשובת המשטרה – נעדכן.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט רמת גן<<

Exit mobile version