Site icon מקומון רמת גן

מד"א מרחב דן פוגש את הקהילה

במרחב דן של מד"א  ציינו את החופש הגדול בפעילויות לכל המשפחה: תשעה אירועי חשיפה ושותפות עם הקהילה נערכו בתל אביב, ברמת גן וגבעתיים בחודשי הקיץ  האירועים סחפו אליהם אלפי מבקרים שהכירו את הפעילות של מד"א ואף תרמו דם

גינת בבלי בפארק הירקון בת"א התמלאה בצוותי וברכבי החירום של מד"א והפעם, לא לטובת טיפול מידי באירוע חירום. באזור הגינה הוצבו אמבולנס, ניידת טיפול נמרץ, טומקאר, אופנועי מד"א ורכבי 4*4, כחלק מאירוע מעורבות בקהילה, שיזם מרחב דן במד"א. במהלך האירוע, התקיימו הדרכות והסברים על רכבי החירום של מד"א ונערכו סדנאות והדרכות החייאה לבוגרים, בעוד הקטנטנים מבלים בפעילויות יצירה, הרכבת פאזלים והפעלות שונות.

יום פתוח לקהילה בגבעתיים – צילום דוברות מדא

בסמוך, הוצבה ניידת להתרמת דם והמבקרים הרבים הגיעו לתרום דם למען הצלת חיים.

האירוע, הוא חלק מסדרת אירועים דומים שנערכו במרחב דן של מד"א במהלך חודשים יולי-אוגוסט. מתוך האירועים, נערכו 2 אירועים בגינת בבלי, 2 אירועים בספורטק בתל אביב, אירוע במרכז שוסטר שברמת אביב, אירוע בגינת לוינסקי בדרום תל אביב, 2 אירועים בכיכר אורדע ברמת גן ואירוע נוסף בגן רבקה בגבעתיים

מנהל מרחב דן במד"א, איציק בן אהרון: "על מנת לחזק את הקשר בין מד"א ובין הקהילה בעיר, אנו מקפידים לבצע אחת לרבעון פעילות קהילתית, שכוללת הדרכות עזרה ראשונה הפתוחות לקהל הרחב בחינם. במהלך חודשי הקיץ, ועל מנת לאפשר גם לדור הצעיר להתרשם מהפעילות ולהכיר את מד"א ערכנו מגוון אירועים שאלפים לקחו בהם חלק".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "מד"א רואה חשיבות רבה בחיזוק הקשר עם הקהילה, בהדרכת עזרה ראשונה, בלימוד פעולות החייאה בסיסיות לציבור הרחב ובהעלאת המודעות הציבורית ליכולותיו המבצעיות של הארגון, כך שכל אזרח בישראל יידע כי צוותי מד"א עומדים לרשותו בכל עת ובכל מקום. מד"א ימשיך לעמוד לצד אזרחי ישראל ולהציל חיים".

 

Exit mobile version