Site icon מקומון רמת גן

מבחר ענק של פינות אוכל מעוצבות

בבתים שבהם נהוג לארח, בחירת פינת אוכל היא נושא חשוב במיוחד. לא בכל בית יש פינת אוכל מסודרת, ולא בכל בית נהוג לאכול בפינת אוכל. אך כל משפחה שמקיימת ארוחות שישי ושבת באופן קבוע, נהנית בדרך כלל מפינת אוכל מסודרת, יפה ונעימה לעין.

כאשר הגיע הזמן לקנות לבית פינת אוכל חדשה, בין אם בגלל עיצוב מחודש כולל של הבית או פשוט בגלל הרצון להתחדש – לא תמיד מדובר במלאכה פשוטה. שורש הבעיה הוא בכך שפשוט ישנו מבחר ענק של פינות אוכל מעוצבות לבית בחנויות העיצוב השונות. המבחר יכול להיות גדול מאוד וקל ללכת לאיבוד בתוך כל השפע הזה.

לכן חשוב מאוד להישאר ממוקדים ולנסות לחשוב מה תהיה פינת האוכל המושלמת שאתם מחפשים לבית שלכם. כך, למרות שיש מבחר ענק של פינות אוכל מעוצבות, תוכלו לנווט בקלות רבה יותר בתוך ההיצע ולהגיע לפינת האוכל שבאמת תשדרג את הבית שלכם.

התאמה של פינת האוכל לצרכים שלכם

מכיוון שהמבחר גדול, חשוב לדעת כמה אנשים אתם מארחים בדרך כלל, וכך לבחור את הגודל והצורה של פינת האוכל החדשה. משקי בית שבהם יש כמה ילדים, או שנהוג לארח בהם את כל המשפחה בשישי או בשבת – יזדקקו לפינת אוכל גדולה יותר.

אחד מהיתרונות של בחירת פינת אוכל בחנות איכותית הוא שיש היצע רחב של פינות אוכל מעוצבות נפתחות. פינת אוכל, בניגוד לסוגים אחרים של ריהוט לבית, יכולה להיות קטנה בממדים הרגילים שלה ולהכפיל את גודלה במקרה הצורך. כך ניתן להחזיק שולחן של פינת אוכל שבמהלך השבוע יספיק לארוחות של בני המשפחה שחיים בבית, ובזמן אירוח בסוף השבוע ובחגים – יכפיל את גודלו ויספק מקום לכל המשפחה המורחבת.

פינות אוכל מעוצבות. קרדיט תמונה: אריק דיזיין

בבתים שבהם אין משפחה מורחבת גדולה או שמספר בני הבית קטן, ניתן להסתפק בפינת אוכל קטנה יותר ולוותר על אפשרות הפתיחה של השולחן. מה שחשוב, בסופו של דבר, זה שהשולחן של פינת האוכל יענה על הצרכים שלכם. בעזרת הגדרה מדויקת של הצרכים ניתן גם להגדיר תקציב בקנה מידה שיתאים לכם, ולא יהווה עול כלכלי וגם להתאים את פינת האוכל לסלונים ומערכות ישיבה בסלון.

פינת אוכל מעוגלת או מרובעת?

מכיוון שיש מבחר ענק של פינות אוכל מעוצבות בחנויות העיצוב, לקוחות רבים נתקלים בשאלה האם לקנות פינת אוכל עגולה או מרובעת. יש היצע מרשים של פינות אוכל מעוצבות איכותיות בשתי הצורות האלו.

זוהי שאלה שעיקר החשיבות שלה טמון בנושא עיצוב הבית, אך יש לה גם השלכות פרקטיות. פינת אוכל מרובעת או מלבנית יוצרת מצב שבו יש מישהו שיושב בראש השולחן, בניגוד לפינות אוכל מעוגלות. יש בתים שבהם הנושא הזה חשוב, בייחוד בחגים ובשבתות.

לעומת זאת, פינת אוכל עגולה יכולה שלא להתאים למבנה החלל שבו אוכלים. במרבית הבתים יש העדפה לפינות אוכל מלבניות או מרובעות, אך ישנם עיצובים מרהיבים ונוחים גם של פינות אוכל מעוצבות מעוגלות. לכן כדאי לשקול זאת אם יש את המקום המתאים לכך בבית שלכם.

בכל מקרה, חשוב להתאים את מבנה פינת האוכל והעיצוב שלה למבנה החלל של הבית שלכם וגם לעיצוב שלו. ישנם עיצובים שמזמינים יותר קנייה של פינת אוכל מעוגלת, לעומת סגנונות שבהם מתאים יותר שולחן מלבני.

אם אתם לא בטוחים מהו עיצוב פינת אוכל המתאים ביותר לבית שלכם באופן כללי, מומלץ מאוד לקבל ייעוץ אישי בחנות שבה אתם בוחרים לקנות את פינת האוכל. במקרה של התלבטות, במקרים רבים ניתן לסמוך על העצה הטובה של אנשי הצוות המקצועיים של החנות.

 

Exit mobile version