Site icon מקומון רמת גן

לראשונה בתולדות העיר רמת-גן אושר תקן עירוני חדש: מנהל קידום ענייני הקהילה הגאה בעיר

ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה-הכהן: "האג'נדה של הנהגת העיר החדשה והצעירה היא להפוך את רמת-גן למובילה גם בסבלנות, לכל מגזר ולכל זרם. אנו נכבד ונאזן את הצרכים של כולם, מתוך כבוד והתחשבות אמיתית.
אני גאה שעוד לא חלפה חצי שנה מיום שנבחרתי וכבר הצלחתי לקדם את נושא זה – גם בתחום זה ניתן לומר: הבטחתי וקיימתי".

בישיבת מועצת העיר האחרונה אושר תקן עירוני חדש – מנהל קידום ענייני הקהילה הגאה בעיר. המינוי אושר פה אחד בקרב חברי המועצה והוא מהווה צעד היסטורי לעיר רמת-גן.

דגל הקהילה הגאה. צילום: Pixabay

מי שימלא את התפקיד יבחר בתום מכרז רשמי שיפתח בקרוב. את הדרך יתווה מחזיק תיק הקהילה הגאה, חבר המועצה ישראל זרי, בליווי ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן.

ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן: "הקהילה הגאה נמצאת בכל עיר ובכל ישוב וגם ברמת-גן. חשוב שערים אחרות יצטרפו לבשורה של עיריית רמת-גן ויקדמו את ערכי הסובלנות והשוויון. ברמת-גן בראשותי שום אדם לא יודר, יופרד או יוכפש בגלל העדפותיו המיניות. צלחתו ומיטתו של אדם הם ענייניו הפרטיים והוא יעשה בהם כאוות נפשו, כל עוד זה בהתאם לחוקי מדינת ישראל".

ישראל זרי, חבר המועצה ומחזיק תיק הקהילה הגאה: "פתיחת התקן היתה הבטחה של לא מעט אנשים. תודה רבה לליעד אילני ולכרמל שאמה הכהן על התהליך ועל הנכונות. מרגש מאוד לראות שזה קורם עור וגידים. תודה לכל מי שהצביע".

Exit mobile version