Site icon מקומון רמת גן

לראשונה בתולדות העיר: פרס חינוך ארצי לבית ספר המנחיל ברמת גן

ראש העיר כרמל שאמה הכהן התקשר לברך את אילה אלבז, מנהלת בית ספר המנחיל ואמר: "פעם ראשונה בהיסטוריה של העיר בית ספר רמת גני זוכה בפרס חינוך ארצי ונבחר לבית הספר מספר 1 בישראל. בזכות המנהלת, סגניתה גלית נקש, צוות המורים, ועד ההורים, צוות האחזקה והמזכירות וכמובן התלמידות והתלמידים המקסימים, רמת גן תחגוג פסח עם הרבה גאווה עירונית. כולנו מצדיעים להם"

לפני שעה קלה התבשר ראש העיר וצוות בית ספר "המנחיל" בהנהלתה של הגב' איילה אלבז, כי בית הספר זכה בפרס החינוך הארצי. ועדת פרס החינוך ציינה כי ב"המנחיל" מנחילים לילדים יכולת להאמין בעצמם, לחלום וליזום ומעצבים דור סקרן לומד ואכפתי".

פרס החינוך נחשב לפרס היוקרתי והחשוב שבמערכת החינוך הניתן בכל שנה למספר מצומצם של מוסדות חינוך מובילים בארץ.

מנהלת ביה"ס, הגב' איילה אלבז, הביעה התרגשות ותחושת גאוה רבה על ההוקרה בעשייה האיכותית רבת השנים. תחושה המלווה את כל קהילת "המנחיל", מורים, הורים ותלמידים.

עוד ציינה ועדת פרס החינוך כי "המנחיל" מאופיין בהישגים גבוהים מאוד בכל מקצועות הלימוד. בית הספר יוזם ומיישם פדגוגיה מוטת עתיד ויוזמות הפורצות את גבולות המוסד החינוכי ללמידה משמעותית בכל עת ומקום, תוך שילוב טכנולוגיות מתקדמות וקידום תלמידים למימוש עצמי, מצוינות והצטיינות.

יחד עם זאת, ציינו חברי הועדה כי האקלים החינוכי של "המנחיל" הינו מיטבי. בית הספר אהוב על תלמידיו, מוריו ואנשי הקהילה, המפעילים יוזמות חברתיות וקהילתיות לכל אורך שנת הלימודים. בית הספר מצטיין ביכולת ההכלה, בשוויון הזדמנויות לכל ילד וילדה ובהטמעת ערכים של כבוד, סובלנות וחינוך לחיים בחברה.

מימין לשמאל – סגן מנהל אגף החינוך, מנהלת מחלקת חינוך יסודי, מנהלת אגף החינוך, מנהלת המנחיל וסגנית מנהלת המנחיל
צילום (ארכיון): באדיבות דוברות עיריית רמת גן
Exit mobile version