Site icon מקומון רמת גן

לראשונה בעיר: חנוכת מרכז טיפול בפגיעות מיניות בילדים ונוער

ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן: "ליבי מתרחב כשמרכז כזה מוקם בעירנו ואני שמח לדעת שיש כתובת ברורה ונגישה עבור כל מי יזדקק לשירותי המרכז. המאבק החשוב באלימות מינית והטיפול בנושא חייב להתבצע לאורך כל ימות השנה".

בשבוע האחרון נחנך, לראשונה בתולדות העיר רמת-גן, מרכז לטיפול בפגיעות מיניות בקרב ילדים ובני נוער. אירוע חנוכת המרכז התקיים במעמד ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן, שבירך על המהלך, הודה לכל העוסקים במלאכה והוסיף: "לצערנו, נגע התקיפה המיניות לא ייכחד מעצמו ולכן אנו מחויבים להשקיע משאבים רבים ככל שניתן, על מנת לרפא ולשקם ולו נפש כואבת אחת – כי כל המציל נפש אחת מציל עולם ומלואו. לכל ילד וילדה יש את הזכות לקבל טיפול ללא עלות אם הוא נפגע תקיפה מינית".

צילום: עיריית ר"ג

המרכז הטיפולי החדש, שהוקם בהפעלת עמותת "בית לכל ילד" שם לו למטרה לסייע לילדים ולבני נוער, נפגעי תקיפה מינית או בעלי התנהגות מינית לא מותאמת. עד עתה, משפחות שהיו זקוקות לשירותים בתחום נאלצו לאתר באופן עצמאי מטפל. עם פתיחת המרכז, האגף לשירותים חברתיים בעיריית רמת-גן יהווה את הגורם הישיר המפנה ובכך ינגיש את הטיפול המיועד ויחסוך מהמשפחות את הנטל המיותר והמכביד בתקופה הרגישה.

המרכז פועל במימון ובפיקוח משרד העבודה והרווחה ומספק את שירותיו ללא תשלום, באמצעות טובי המומחים שיספקו טיפול מערכתי כולל, תומך ומחבק עבור תלמידים מהיסודי ומהתיכון ובני משפחותיהם. את הטיפול במקום מעניקים פסיכולוגים קליניים, עובדים סוציאליים, קרימינולוגיים ומטפלים באמנות שעברו הכשרה מיוחדת בתחום.

Exit mobile version